{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Fotos /Google {{forumTopicSubject}}

Hej Bådgalleri
Jeg har opdaget at mine fotos af båd kan ses off når man googler bådtypen på Google.
Hvordan får jeg fotos på Google slettet og spærret så fotos ikke kan ses off på Google.
Jeg er kun interreseret i at os Bådgalleri folk ser dem.

På forhånd tak for hjælp
Venlig hilsen
Kjøller


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Fotos /Google
  • #1   2. apr 2019 Du kan jo kun se overbliksbilleder. Hvis man feks ikke er medlem af baadgalleri, kan man jo ikke klikke på billedet og få detaljer. Men sådan er Google bygget op. Når først et billede er smidt op i X-antal timer, ja så gemmes det på Google, også selvom du sletter billedet fra den hjemmeside eller forum du har smidt det op på. Vil du have det 99% væk, ja så skal du kontakte Google. Acceptere de din anmodning, ja så fjernes billedet, men kastes under et andet domæne på google som ikke er nem at finde, men det er der.

  • #2   3. apr 2019 Hvorfor må man ikke kunne se et billede af din båd hvis man googler bådtypen. Da du skulle køb båden i første omgang har du sikkeret selv googlet lidt om modellen og set andres billeder som har været til dit fordel. Tror du ikke du burde også bidrag til den fælles informations bank som google er? Måske anden person i fremtiden kan lære lidt om modellen, hvordan den ser ud, som er vigtigt i tilfælden af restprationer eller evt modifikationer fra din optagelser. Min motto er vi alle burde bedrag til informationer på internettet .

Kommentér på:
Fotos /Google

Annonce