{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.937 visninger | Oprettet:

nordeck 15 {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Jeg har købt en nordeck 15 til lidt jagt og fiskeri har sejlet i den nogle gange og den sejler fantastisk men den anden dag da jeg kørte båden ind med kæresten kan jeg høre at der er vand i bagenden af båden i det lukket kammer man kan sidde på. Og alt vandet fra kølen er løbet ud. Og så vil jeg bare høre om der er nogen som ved noget om det smiley Er det meningen?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  nordeck 15
  • #1   13. apr 2013 Nordeck 15 bådene kan se meget forskelligt ud indv. m.h.t. kistebænke og sæder. Jeg havde selv sådan en skude for en del år siden.
    http://www.baadgalleri.dk/fotoalbum/diverse_baad/1391-min_foerste_baad

    Hvis alt vandet er ude af "ballast tanken", ja så må vandet jo være løbet ind i en af dine lukkede kistebænke via et hul eller revne. Så du skal have fundet hullet eller revnen og lavet dette. Bor evt. et hul nederst i kistebænken så vandet kan løbe ud, og luk det så igen med glasfiber. Hvis ikke du kan finde skaden, ja så kan du save et stort hul i sædet, finde skaden, renovere skaden og "lime" sædet sammen igen med glasfiber.


  • #2   14. apr 2013 Hej Anders, som kim skriver, så er Nordeck meget forskellige, og en af e ting mange syntes er godt, er netop at man kan stabilisere båden ved t rylde vand i kølen.

    Du kan jo finde et strategisk std at lave et hul i en bænk - hvis du har hunder kan du måske være smart at montere en luge i bænken efter følgende. Hos palby har de mnge forskellige, nogle er bare små helt tætte inspektionsluger, ande er luger til opbevaring....

    http://www.palby.dk/Catalog.aspx?Catalog=449


  • Søren I
    Søren I Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Svar: 2
    #3   2. apr 2014 Hej. Jeg har nøjagtigt samme problem så er meget nysgerrig efter Hvad du finder af løsning. Min plan er at jeg først kommende lejlighed saver hul til rummet og finder utætheden

Kommentér på:
nordeck 15

Annonce