{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.093 visninger | Oprettet:

Hjælp til køb af båd {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver fordi min kæreste og jeg er i vildrede, vi vil købe en båd her til efteråret(da det skulle være billiger end hvis vi venter til foråret) som vi vil bo på men også kunne sejle rundt i, vi så helst at det er et sejlskib, så vi ønsker ikke en stor husbåd der kun skal ligge stille eller en pram.

Problemet er så at jeg høre fra forskellige personer, forskellige ting feks at træbåde er for dyre at vedligeholde, at glasfiber giver dårligt indeklima og taber værdi osv osv, alle har forskellige meninger og det er ikke til at finde rundt i noget.

Det skal siges at vi har max 200.000 til rådighed, men da vi pt bor i campingvong(egen fri vilje) og ikke er vant til særlige meget plads, så mener vi selv at en 32 fods båd med de almene nødvendigheder ville være fint, vi er unge og går ikke op i at alt skal være flot og nyt, men det skal dog være i ordenlig stand og fungere og vi skal også kunne bo i den om vinteren.

Så hvad er jeres råd, hvad skal vi lede efter, glasfiber, træ eller beton? Og hvad er der ellers af faldgruber?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hjælp til køb af båd
Kommentér på:
Hjælp til køb af båd

Annonce