{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bådtype
  • #1   15. nov 2013 Dengang jeg havde en lignende båd, kaldte forsikringen bare mærket "Blå båd" smiley Og bad mig hakke mit telefonnummer i som skrognummer, fordi den var født uden.

    Kan du ikke tyde noget ud fra skrognr?


  • #2   16. nov 2013 DEN der er sgu svær ???? den nederste del af overbygningen ligner noget shetland men Bunden er ikke shetland ???? jeg tror bare at det er en ombygget overdel men hvis den sejler godt og du er tilfreds med den så er det vel også bare ok

  • #3   16. nov 2013 Ikke fordi jeg har forstand på bådmærket men er lidt sparsomt med kun 2 billeder hvis andre skal hjælpe:-)

  • Arne S
    Arne S Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Svar: 6
    #4   17. nov 2013 Det der springer i mine øjne er, den skrå dør til kabinen og bænke der går hele vejen igennem og ingen udskæring til motor, det kunne måske have været en sejljolle der er ombygget, overbygningen ser hjemmelavet ud, men meget praktisk.
    måske man kan se udskæring fra sænkekøl i bunden, det vil da være svært at slette alle spor. smiley


  • Morten O
    Morten O Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #5   18. nov 2013 Tak for svar...den var svær smiley jeg har også selv kigget på mange både og har ikke kunne finde noget der ligner heller ikke sejlbåde. Den skal ikke sælges for den sejler rigtig godt, det eneste er den kunne godt bruge en lidt større motor.

Kommentér på:
Bådtype

Annonce