{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Stern drive lock
  • #1   29. okt 2019 Nej, der er forskellige kombinationer på låsetoppen. Jeg havde 2 forskellige på min og det var 2 forskellige låsetoppe.

  • #2   29. okt 2019 Der er froskellige låsetoppe, som Thomas G rigtig nok skriver.

  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    jul 2018

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 33
    #3   29. okt 2019 Det er vel samme princip som låsebolte til biler

  • #4   29. okt 2019 Er forskellige nøgler, men nogle har måske "kun 100 " forskellige kompi. og nogle har flere 1000, og så et kort med et nummer som man kan sende ind og få en ny top, hvis nu den der høre til forsvinder, heller en med mange forskellige toppe og et kode kort.
    Spørg lige din forsikring om de vil godkende den, vil sgu være surt hvis de ikke vil betale ved ( gud forbyde det ) tyveri.
    Hvis det er den tybe hvor den yderste "kappe" er løs og bare drejer rundt uden safe nøglen er i, de er lidt bedre rustet mod en vinkelsliber, så vil helt klart vælge den.
    Men uanset hvad vi gør for at sikre vores ting, ja så er det en ulig kamp imod alt det batteri værktøj der findes, og det værktøj bliver bedre og bedre.
    Hvis du ikke har en tyk rustfri plade på hele hækken ..... ja så er en bajonetsav det ultimative værktøj.... så skære de sgu bare rundt om motor fæstet og fjerner en del af hækken.... har lige været en tilsalg uden motor og et kæmpe hul hvor den sad... 3 snit i glasfibren og vupti .. ingen motor... er sgu uhyggeligt... så tjek forsikring om de dækker !!!!!


  • #5   30. okt 2019 Hvis det er til at tyverisikre et Z-drev på en vinterplads, vil det efter min overbevisning ikke give noget værdi.
    På Mercruiser´s Z-drev sider møtrikkerne frit, så det er meget nemt at komme til med en vinkelsliber eller lignende.
    Jeg taget altid Z-drevet af og opbevarer hjemme. Det tager max. 10 min at afmontere.


  • #6   30. okt 2019 Nu er jeg jo helt ny og grøn, men vil bruge den på mit vedhæftede drev (se billede). Ved ikke om det er et z-drev?

    profilbillede
  • #7   30. okt 2019 Det er et Z-drev.
    Det er et Mercruiser Bravo 3 drev👍🏻
    Eneste udfordring ved at afmontere dette drev er vægten på drevet.


Kommentér på:
Stern drive lock

Annonce