{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.673 visninger | Oprettet:

BaadGalleri.dk .
BaadGalleri.dk . Administrator

Følger: 1 Følgere: 54115 Emner: 35 Svar: 36

Hey Forsikring - Danmarks nye bilforsikring {{forumTopicSubject}}

På udkig efter en billigere bilforsikring? Hey Forsikring er Danmarks nye bilforsikring.

Vi tilbyder samme dækning, men til lavere priser. Indtast din nummerplade på  https://heyforsikring.dk og se hvor mange penge du kan spare.

Vil du også spare penge? Skift i dag, det tager kun 5 min. - Hey Forsikring - samme dækning, lavere omkostninger.

Kommentarer på:  Hey Forsikring - Danmarks nye bilforsikring
  • #1   5. aug 2020 Bortset fra, at jeg iflg. HEY skal betale det 3 dobbelte af min nuværende bilforsikring og med en dårligere dækning....:)

• #2   5. aug 2020 Hej,

HEY pris er lidt mere end det dobbelte i forhold til den forsikring jeg har i dag.
    Betingelser er ikke læst igennem, men de betingelser jeg har i dag er gode.

/Peter

• #3   6. aug 2020 F.L.I ( fuldstændig ligegyldigt info ). Væk med det Reklame SPAM

• #4   6. aug 2020 Åbenbart bådgalleri der selv har lagt reklamen op? Der er en enslydende reklame på motorcykelgalleri, så de må virkelig have betalt kassen. Sikkert derfor deres tilbud også er en 1500 dyrere end min nuværende ordning, så høfligt nej tak herfra

• hans H
    hans H Tilmeldt:
    jun 2019

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 141
    #5   9. aug 2020 hmmm godt nok for dyr for mit vedkommende, så tilslutter mig de fleste herinde..

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 7
    #6   11. aug 2020 Jeg skal også give dobbelt op for min Mercedes plat og svindel brug ikke tid på at indtaste dine oplysninger

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    maj 2016

Følgere: 1 Svar: 14
    #7   13. aug 2020 Også det dobbelte her.

• #8   13. aug 2020 jeg betalte 3800 kr årlig for fuld kasko på min 17 fods Thundrecraft med 115 hk
    med en selvrisiko på 3800 og jeg fik en skade det første år som kostede 29,000 at fixe og den betalte de uden at blinke

• hans H
    hans H Tilmeldt:
    jun 2019

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 141
    #9   13. aug 2020 #8
    nu er det så en bil forsikring de vil sælge.. smiley

• #10   14. aug 2020 hvem er det der ligger dette lort ind her ? det er jo alt for dyrt og iøvrigt tror jeg at man som regel skal holde sig fra disse suspekte forsikrings selskaber

• #11   14. aug 2020 Fedt med et tilbud om en bilforsikring i et bådforum smiley
    Jeg holder mig LANGT væk fra dem...

• #12   14. aug 2020 Vi andre får besked på hvis vi ligger noget op som DE mener IKKE er båd relateret.... ja så bliver det slettet på stedet samt får beske på at det skal ligge på baboom og gør man det igen ..... jep FROST BOXEN.... men som ejer gør man som det passer sig ! ! ! IKKE god stil fra deres side......
    UPS..... ja ja så må jeg nok fryse for dette.... hvis det er tilfældet ! ! ! CU

• #13   14. aug 2020 Det er jo næsten alle galleri sider, som er blevet "befængt" med denne HEY virus. Kan dog se, at Kagegalleri endnu ikke er blevet befængt. Måske fordi man endnu ikke kan tegne en HEY kaskoforsikring på en kage der falder sammen.............hi hi hi.

Kommentér på:
Hey Forsikring - Danmarks nye bilforsikring

x