{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Hvad er den her værd i salg?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.. Jeg har taget den her båd i bytte og vil sælge den..
Jeg har dog ingen ide om hvilket pris leje jeg skal sætte den til... Nogen der kan hjælpe med pris ide???
Den er med en 230 V8 er, der kører perfekt, er i ok. stand og med ophaler/US trailer...

Mv. Morten


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvad er den her værd i salg??
  • #1   7. nov 2020 Du må jo vide hvilken værdi den er sat til i den handel hvor du har taget den. Så kan du jo evt. lægge lidt oveni.
    Bliver den så ikke solgt, så er det for meget.


  • #2   7. nov 2020 Det at du ingen historik har på båden og sådan set ikke ved hvordan den er i skroget og motor kan også spille ind, for hvordan skulle du vide det da den er taget i bytte, så det kan jo også have indvirkning på et salg samt pris, de fleste der køber båd vil nok gennemgå den med en tættekam inden de lægger noget som helst på bordet som ligner penge.
    En gennemgang af skrog og motor vil nok være en rigtig god ide inden du sætter den til salg, og så ellers se på nettet hvad de sælges for.
    Der er ingen der kan prissætte den ud fra et billede og ingen kendskab til båden, så det kræver lidt fodarbejde fra dig.
    Den ser ældre ud, så måske der er vand i skroget, fiberpest, råd, motor køre fint... har du sejlet med den i noget tid så den har været prøvet af, eller er den "kun" blevet startet op på land, hvor mange timer har den kørt, er der service papir på den, årgang, er der papir på trailer/plader på, kan den få plader på..................... du kan godt se hvor jeg vil hen ik` ! ! !


  • #3   14. nov 2020 Den ser noget misligholdt ud på billederne.
    Jeg ved ikke om jeg er helt galt på den, men jeg ville skyde på 20-30.000kr


  • hans H
    hans H Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 171
    #4   15. nov 2020 den er lige præcis det værd en køber vil give, ikke mere ikke mindre..

Kommentér på:
Hvad er den her værd i salg??

Annonce