{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Båden er kommet i vandet, men sejler ujævnt og går ud. {{forumTopicSubject}}

Efter lang tids gør det selv kom min båd med 40 heste to takt mariner fra slut 70 erne i vandet igen.
Den kom igang efter lidt tid og lidt startspray.
Den stod ujævn i tomgang og "spyttede" lidt. Se videoer.
Jeg prøvede at justere lidt og fik den lidt lavere i omdrejninger og den gik umiddelbart pænere herefter. Se video.

Da jeg så endelig forsøger at sejle af sted og begynder at give den mere gas begynder den at gå mere ujævnt og jeg vender derfor om, uden at ændre på gassen men det virker som om den her taber gas og ender med at gå ud umiddelbart efter jeg har tjekket om bolden med benzin er hård nok. Det var den.

Jeg får gang i den igen og sejler den ind i havn igen 🙂

Nogen som har nogle gode bud på hvad jeg kan Prøve? Det virker lidt usikkert at sejle med den motor pt. 😅

Vh. Jimmy


Kommentarer på:  Båden er kommet i vandet, men sejler ujævnt og går ud.
  • #1   1. jun 2021 Få renset kaburator i ultralydsbad, den er det eneste der kan komme ind i div steder, og det skal være et pro anlæg, de små hobby anlæg er ikke effektive nok, og så få sat et renoverings kit i med nye pakninger og O-ringe og dysser og hvad der nu er i sådan et kit.
    Send gerne HELE motor til en fagmand og få den justeret og kørt ind.
    Den SKAL virke 100% især på vandet.... man står jo ikke ligefrem ud og skubber, eller går efter noget hjælp, plus det at vejret ikke altid gør som forudsagt, og så skal man kunne stole på sin motor 100%


Kommentér på:
Båden er kommet i vandet, men sejler ujævnt og går ud.

Annonce