{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Stefan W
Stefan W
Tilmeldt:
1. maj 2006
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14

Kerteminde lystbådehavn {{forumTopicSubject}}

Hej

Er blevet bådejer her i foråret og har den til at ligge i Kerteminde. Har betalt for at have den liggende til 1.10. Og havde planer om at skulle have den op og stå på land nu som koster 1100 i depositum plus bådens bredde x 750 plus kran. Men udover dette vil de have at jeg også betaler for bådpladsen indtil foråret selvom båden ikke kommer i før april. Er det normalt i alle lystbådehavne? Hvis ja hvorfor kan man så ikke opsige pladsen og reservere den til foråret igen eller evt en anden? Er der nogen billigere alternativer til vinterplads fx i Odense? er selv bosat i Odense nemlig

Mvh Stefan


Kommentarer på:  Kerteminde lystbådehavn
  • #1   24. sep 2015 Det er ikke vinter bådopbevaring du så betaler for på land?

    Det lyder sku noget mærkeligt man skal betale for noget man ikke bruger.


  • Stefan W
    Stefan W Tilmeldt:
    maj 2006

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14
    #2   24. sep 2015 Nej det er blot for at have den stående på land sammen med de andre. Det skal jeg give 1100 depositum og 3 x 750 plus kran 750 for indtil foråret. Og så i foråret 750 for at få den i igen. Udover det vil de have 2650,- for bådpladsen i vandet i vinterhalvåret.

  • #3   24. sep 2015 Det lyder noget dyrt alt det der.
    Så meget giver de ikke i Rudkøbing.
    Det er ca 3500kr for 22 fod, med i og optagning af båd, hvis at det er nødvendigt.

    Så er det vist med at finde et fint sted, der er til at betale inden for rimelighedens grænser.

    Kender desværre ingen steder i dit omr.


  • #4   24. sep 2015 Jeg giver 8500 om året. hvis jeg vil have den på land bliver det 3800 kr i optagning. derefter 500 om måneden når den er på land, selvfølgelig ud over de 8500. og det er ikke det dyreste sted på Bornholm. .

  • Stefan W
    Stefan W Tilmeldt:
    maj 2006

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 14
    #5   25. sep 2015 Okay kan godt være det måske bare er standard i Kerteminde og andre eftertragtede havne. Lyder dog som en dyr optagning. Hvor stor er din båd Wessel?

  • #6   25. sep 2015 Den er 44 Fod.

  • #7   25. sep 2015 Holdop noget dyrebar takster i betaler smiley
    Nu må jeg indrømme at vi har det godt . Det kan dog betal sig at købe en bådplads frem for at leje.
    Hundige Havn er forsikrings godkendt klasse A havn, med video overvågning og gratis internet. Jeg betaler 3500 kr om året i havneafgift + 800 kr for op/nedtagning med kran . Hvis du ikke tager båden op får du pengene retur ved seasonslut . Jeg ejer bådpladsen og det giver ret til at min båd kan overvinter på land hvis jeg vil, uden ekstra omkostninger. Jeg købt min havnplads 2.8 x 10 m på dba til 10,000 kr sidste år.

    Hvis du har båden i længer tid og er sikre på at du vil blive i denne bestemt havn kan du lige så godt køb en havnplads på dba.


  • #8   26. sep 2015 nu er det langt fra alle havne der sælger sine pladser og især til den pris.

Kommentér på:
Kerteminde lystbådehavn

Annonce