{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg være opmærksom på? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg er, sammen med 4 andre, ved at købe en ny båd. Men da ingen af os har nogen særlig viden om både, kunne det være rart med lidt vejledning om hvad vi skal være opmærksomme på.
Vi har pt. halvejst sagt ja til at købe en 21 fod båd til 25.000 kr. med en 170 hk Volvo Penta indenborsmotor. Båden er mere en 5 år gammel, mere ved sælger ikke. Motoren kører ganske udmærket og der er ingen synlige revner eller mærker i skroget.
Jeg vil bare være helt sikker på, at vi ikke skyder os selv i foden smiley
Mvh Aske


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg være opmærksom på?
  • #1   2. jul 2007 Ja det skulle jeg også til at skrive om den var ved at synke eller hvad? Er den nogle pæle der ligger på dunke som flyder eller?

    21 fod til 25000 kr.. Hmm det lyder for godt til at være sandt.


  • #2   2. jul 2007 Kom med nogle billeder, billeder siger mere en 1000 ord smiley

    Husk i skal tage speedbådsbevis


  • #3   2. jul 2007 Jeg gav 50.000 for en 21 fods med 175 HK - og den var fra 88 !!

    Så, en båd som er lidt mere end 5 år og med 170 HK på 21 fods skrog lyder som salg af tyvegods.......pas på....



  • thomas n
    thomas n Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 1 Både: 1 Svar: 12
    #4   2. jul 2007 hvis der ingen skrov nummer er på den, plejler det at være et sted mere på båden, for tosser der prøver at fjerne det, hvis den er stjålet. er vist i styrbords side under gummi listen altå et sted i samlingen mellem bund og top. hvis der ingen parpire er på lortet hold jer fra det, det er det bedste råd, lyder det for godt til at være sant så er det det nok også.

Kommentér på:
Hvad skal jeg være opmærksom på?

Annonce