{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

René T
René T
Følger: 13 Emner: 3 Svar: 6

Forladte både i havne {{forumTopicSubject}}

Hej
Håber nogle kan hjælpe mig.
Jeg fandt engang en side, hvor gamle forladye både i havne blev bort aktioneret væk. Bla. Havde Vejle et problem med mangevefterladte både.
Er der nogle der kan huske den side, hvor havne Fogde ligger forladte både op ?

Kommentarer på:  Forladte både i havne
  • #1   4. okt 2019 Var det denne her du tænkte på ? https://vafo.dk/artikel/alt-udsolgt-p%C3%A5-auktion-forladte-b%C3%A5de-fandt-nye-ejere

Nye auktioner skal du nok søge efter, da der mig bekendt ikke er et bestemt sted de opslås.
    Noget andet er sådan en forladt båd, der ofte har stået åben for vejr og vind, er det nok de færreste der drømmer om at eje... smiley

• René T
    René T Tilmeldt:
    jul 2017

Følger: 13 Emner: 3 Svar: 6
    #2   5. okt 2019 Nej den hed noget med k...... aktioner og havde alt muligt som værktøj, maskiner, både, biler

• #3   5. okt 2019 Så kunne det være dem her https://kjauktion.dk/da/auction/list/status/ongoing

Campen auktioner har også sommetider både til salg, men synes de som regel bliver ret dyre, der ryger jo omkring 50 % oven i budprisen, med salær moms mv.

• #4   8. okt 2019 de der auktioner stikker ofte helt af når man tænker på at meget af det ikke kan beses og kontrolleres... skulle næsten tro at sælgerne har deres venner til at sidde og byde det op

• hans H
    hans H Tilmeldt:
    jun 2019

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 77
    #5   8. okt 2019 #4
    jeg har mere den mistanke auktionen selv byder op..

campen auktion har jeg handlet med 3 gange første, sidste og eneste gang.. mage til useriøs behandling skal man lede længe efter...

• #6   8. okt 2019 Tja lidt mistænkeligt er det i hvert fald nogen gange, har flere gange før oplevet at elværktøj(som godt nok er nyt, men uden garanti) er endt i priser over hvad man kan handle for når grossisterne og værktøjsfirmaer kører tilbud, men ofte kan man også godt lave en god handel, så tænker nu ikke at det er auktionshuset

• #7   8. okt 2019 Ja har købt flere ting på Campen og været fint tilfreds, man bestemmer jo selv hvad man vil byde, og tænker man over der ryger omkring 50% oven i, går det jo ikke galt.
    Men man skal jo ikke lade sig rive med, og byde løs, hvis der er en anden der byder tingene op.

Kommentér på:
Forladte både i havne

x