{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
136 visninger | Oprettet:

Bådplads Søges {{forumTopicSubject}}

Hej baadgalleri

Nu har jeg enlige langt om længe fået anskaffe mig en større stålbåd som er lige til at gå til, efter langt og længe har kigge på hundredvis af både, Men nu kommer først udfordring, som altid er en udfordring for folk der ville renovere både.

Jeg søger en plads som jeg kan leje hvor jeg kan ha båden stående i op til to år, et sted hvor man kan gå og komme og få lov til at larme lidt, der ville jo altid være lidt larm ved bådrenovering ved slibning osv.

kort fortalt så skal båden sandblæse i denne sommer ordnes og males, og derefter skal en masse renoverer, Det skal helst os være muligt og kunne få lov til at sætte et bådtelt op over båden i en periode.

Jeg er os villige til at kunne at larm ind for nogle tidrammer, eksempel hverdag mellem 7-16 og ligne, men et sted hvor man ville kunne arbejde på den fra morgen til aften ville jeg selvfølge fortrække.

Om pladsen ligger bag en gamle gård, ude i et industri område eller ligne kunne alt ha interesse, og gerne mulighed for at hente strøm modbetaling selvfølge, men ikke et kræv at der er strøm findes andre muligheder.

Men det skal være muligt for en blokvogn/kran at køre ind og sætte båden af, båden kommer til at stå på en stor køreplade/stål og med et både stativ.

Båden er en 50 fod sejlbåd af stål vejer 20 tons den er blivet hivet op af vandet for ikke så længe siden, da den bare har ligge et par år og ruste lidt.

Så kender du en eller send har et sted du ville leje ud er du meget velkommen til at skrive til mig, Jeg bor i Ishøj og det skal helst være ind for 30-45 kørsel her fra, ellers bliver det for meget kørsel.

Beklager hvis denne tråd ikke passer under forum, kunne ikke rigtig finde et sted i market som den passet ind i smiley

Kommentarer på:  Bådplads Søges
  • #1   2. dec Prøv at kontakte Leopol rullegræs i Borup ( kør ned og tal med ham ) ved at han har en række ejendomme han har opkøbt pga. han skulle bruge jord til sit græs.
    Skal ikke kunne sige om han har solgt ejendommene fra ....... men der er da mulighed for at han har lidt plads ... og så ligger Borup jo ret tæt på.
    Strøm er et must ved renovering af en båd, både 220 og 380 v, og da det er en stålbåd, ja så skal der vel også svejses ! ! ! så vil helt sikkert råde dig til at få en plads med begge og måske også med vand ... en pludselig trang til kaffe kan opstå mange gange i sådan et forløb smiley smiley
    Held og lykke .... men lav lige et album fra start til slut, med en 5-7000 billeder smiley smiley så vi kan følge dit projekt ( og måske kunne få andre til at gå samme vej og kaste sig ud i et bådeventyr og hente tip og tricks undervejs ) plus du også selv kan have glæde af en hulens masse billeder af alt du har/skal lave

• #2   2. dec HOV....... få den så oprettet, det ville være sjovt at følge smiley smiley

• #3   2. dec tak for svar, det ville jeg prøve smiley

ja det ville være dejligt med strøm, så undgå jeg at skal bruge mobile generator som os lamer og er ret dyre i drift smiley

Ja jeg tage lidt huld på projekt, så regner jeg os med at smide den ind her på baadgalleri smiley

• #4   2. dec Har du snakket med kontoret i ishøj havn?

• #5   2. dec nej dem har jeg ikke snakket med, de plejer at ikke være så glade for renovering projekter i deres havn, men det er faktisk den havn jeg ville søge havn plads til båden efter den var færdig smiley

Men har faktisk renoveret en Trimaran i deres havn for en del år siden, så kunne være jeg skulle prøve at kontakt dem igen smiley

Kommentér på:
Bådplads Søges

x