{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

Voksen læreplads, som Bådmekaniker,yacht service, Påhængsmotor, jetski og vandscooter. {{forumTopicSubject}}

Prøver sgu lige en gang til smiley

Jeg er en Frisk gut på 25.
Mit Navn er Frank.

Jeg søger Voksen lære plads som Mekaniker. (indenbords, Påhængs,jetski/vandscoter)

Jeg blev i Julen 2014 udlært Butiks slagter. i starten var det lige mig. men det prallede ligesom af da jeg nåede enden på uddannelsen.
Jeg gjorde self uddannelsen færdig. kom også rigtig godt ud af det med flotte karaktere.

Men som skrevet, er det slet ikke mig mere. er begyndt at tænke på det nok også slider mig i stykker at gå i et Køl rum resten af min tid.
og solen ser man heller ingen ting til.

Jeg har haft gang i et lille projekt som folk måske har bidt mærke i.
http://www.baadgalleri.dk/galleri/14982-exotic_suzuki_wetbike_tomcat

Har på ingen måde kedet mig selvom der var nogle trange og pisse irreterende steder osv.
tvært imod har bare glædet mig til at komme igang hvergang.
selv damen røg på sidelinjen. men nu vi ikke sammen mere.
og jeg vil den her Vej.


Så jeg går og er sikker på det noget i den stil jeg vil gøre til min leve vej.
Hvis det kunne gå hen og blive min Leve vej ville jeg nok blive en glad mand resten af mine MANGE dage ud i fremtiden.

Jeg er endda villig til at flytte fra min by for at komme tættere på virksomheden.

Så jeg ville høre af om nogen herinde har brug for en lærling.
hvis det er tilfældet nogen skulle ha brug for en.
Må i MEGET gerne sende mig en Pb.

Jeg er gået lidt i gang med at søge omkring mig selv. men det ser lidt sort ud. ingen tager lærlinge i min omegn mere.

Så derfor håber jeg det er tilladt at lave en lille ansøgning herinde.
For at søge mere bredt.

tak for jeres tid og at i gad læse dette igennem.

Mvh. Frank.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Voksen læreplads, som Bådmekaniker,yacht service, Påhængsmotor, jetski og vandscooter.
  • #1   23. dec 2015 Fisker, det ikke så ringe endda smiley

    Tror det er en god ide at gøre det man vil smiley

    Der er jo mange uddannelser inden for skibsfart, men ikke så mange der er bådmekaniker i følge hvad jeg har erfaret


    profilbillede
  • #2   25. dec 2015 skal faktisk igang med søfarts kursus. har en makker som vil få mig ind i branchen som ufaglært fisker. Men finder jeg en læreplads som båd mekaniker eller andet inden for de rammer jeg sat her smiley så slår jeg sgu til.

    ved godt der ikke er mange tilbage. så er det jo også på tide at få flere båd mekanikere!
    det sgu ved at være en uddød rase detsværre...

    Tak Tino ^^


Kommentér på:
Voksen læreplads, som Bådmekaniker,yacht service, Påhængsmotor, jetski og vandscooter.

Annonce