{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Led lysstofrør
  • Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 1 Følgere: 4 Annoncer: 2 Emner: 8 Svar: 151
    #1   12. mar Prøv at kontakte matronics.dk. De har en del LED der er beregnet til marine.

• #2   12. mar De havde ikke den lette løsning. Så de foreslog at udskifte med led skinner og en transformator.

Så ville jeg kunne styre lyset med en fjernbetjening. Ville kræve at lysstofrør amatørerne blev fjernet og erstattet med led.

En noget mere besværlig proces

• Claus G
    Claus G Hjælpe-administrator

Følger: 1 Følgere: 4 Annoncer: 2 Emner: 8 Svar: 151
    #3   12. mar Jeg har faktisk lavet samme løsning i min udestue, dog ikke med farveskift, men i varm hvid og fjernbetjent lysdæmpning. Der hang alm lysstofrør før. Jeg fjernede dem, da jeg synes det var eventyrligt grimt, og LEDbånd i skinner blev en diskret og virkelig god løsning. Ja det kostede lidt afblænding af gammel installation, men det tog ikke mange timer før de 23 kvm var godt oplyst

• #4   12. mar Okay, må ned og se på det, de sidder i tagabøjlen inder en hvis skærm så man ser ikke lysstofrørene.
    Så det er mest det besværlige ved at skulle fjerne installationerne, ny kabler og alt det der.

Men finders der ikke led lysstofrør med farveskift og dæmpning på jeg jo igang

Kommentér på:
Led lysstofrør