{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Køb af nyt powertrim.. {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har købt mig en ny båd med en Mercury Verado 150 hk. 4-takt fra 2006. Båden har ligget i vandet, så først efter handlen, og jeg har fået den på trailer, har jeg fundet ud af at powertrimmet er utæt.
Jeg har set at man kan købe rep. sæt, men det er temmelig irret, hvorfor jeg påtænker at investere i et nyt.

Er der nogle gode bud på, hvor jeg køber dette billigst - evt. udlandet??

Jonas.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Køb af nyt powertrim..
  • #1   24. jun 2018 du er nød til at gribe knoglen og ringe til alt hvad der kan ringes til, og indhente tilbud, 50 opkald skal der nogle gange til, før man finder den del man søger, til en god pris. gider man ikke ringe, må man betale hvad det koster, der er måske nogle enkelte båd mekanikere, rundt om i landet som har de rigtige kontakter, som kan give dig et tilbud, de fleste ringer bare til importøren og de er samme pris stortset, uanset hvem og hvad, det er med at finde den forhandler der har sine forbindelser iorden smiley

  • Daniel N
    Daniel N Tilmeldt:
    jan 2015

    Emner: 2 Svar: 4
    #2   24. jun 2018 Jeg ville finde ud af hvad reservedelsnummeret er og så slå nummeret op på google og da vil der komme en masse leverandører op. Det kunne være Watski har den del du søger og ellers kunne du sammenligne med priser fra Europalande og ellers USA i visse tilfælde hvis reservedelen er dyr i Danmark/Europa. Det kan nogle gange betale sig at købe fra USA. Og det bliver også billigere selvom det bliver fortoldet.

Kommentér på:
Køb af nyt powertrim..

Annonce