{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

vindmølle {{forumTopicSubject}}

hej
har købt anden båd med en vindmølle på som ikke er koblet til .hvad jeg kan google mig frem til sku den kunne give op til 400w ,tænker om den kan lade alle mine batterier op så der ikke behøves og koble til land strøm . der mangler åbenbart en boks der skal styre det hele, med aut stop ved opladte batterier osv. navnet er AIR-X skal nok have fat i en prof til tilkobling , ligger i frederikshavn .
nogen der kender til mærket samt er det noget der larmer ????? mvh Alex


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  vindmølle
  • #1   6. jan 2019 Se manual her. http://www.reps.fi/datasheetsandmanuals/airx-marine-manual.pdf I denne manual står der jo, at den har indbygget spændingsregulator, og selv går ned i omdrejninger når batteri er fuld opladet. Efter møllen skal du så have en hovedafbryder og evt voltmeter/amperimeter. Om møllen larmer........? Alle vindmøller udsender jo støj, men tror nu ikke så lille en fætter vil forstyre ens nattesøvn eller nabobåden. Om møllen kan lade dine batterier op, så du ikke behøver landstrøm, vil jo afhænge af, hvor mange batterier du har, størrelsen på dem, hvor afladet de er, og vigtigst af alt, hvor meget blæser det.

  • #2   11. jan 2019 Jeg monterede en 1200 watt for en kunde. Han har køleskab, lys, tv, internet og et 100 ampere Lipo4 batteri. Han bruger kun landstrøm når det ikke har blæst i 36 timer.

  • #3   11. jan 2019 wow . flot min er vist kun en 400 wats men er ikke et geni inden for det elektriske, men må have en til og kigge på det ,vedr installationen .den er monteret og nogle kabler er trukket, men må finde en der kender til det omkring frederikshavn

  • #4   11. jan 2019 Den skal sidde højt på båden da sideliggende både "skygger" for luften.
    Jeg har desværre ingen kollegaer jeg kan anvise i dit område.


Kommentér på:
vindmølle

Annonce