{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

MORTEN H
MORTEN H
Tilmeldt:
13. apr 2019
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 1

Elektrisk op/ned hejs af bådmotor {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en Mercury 30 hk 2 takt bådmotor som jeg har haft på land i 3 måneder. Nu kan jeg ikke hæve og sænke motoren, den siger bare klik.
Nogen der kan hjælpe... så jeg kan komme ud og sejle hele påsken?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Elektrisk op/ned hejs af bådmotor
  • #1   13. apr 2019 tjek relæ og om der er nok strøm på dit batteri, og tjek alle dine el forbindelser.

  • MORTEN H
    MORTEN H Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 1
    #2   13. apr 2019 findes der et sted hvor man kan se (billeder) hvad man skal gøre.

  • #3   14. apr 2019 søg evt på you tube... bedre endnu få hjælp og sug viden til dig imens, så du ved hvor du skal kigge og lave fremover.
    Tænk på hvor og hvor meget sådan en motor er og laver.. vådt og mange omdrejninger, det hele SKAL spille sammen, vibrationer får let el samlinger til at løsne sig ( også div bolte ) en løs samling giver mellemrum, mellemrum kan der komme vand i, vand og elsamlinger er ikke venner.
    Da man ikke lige står ud af båden og skubber den ind, SKAL din motor spille MAX .. HVER GANG.... så ikke noget med ups/hovsa løsninger.
    Få den evt gennemgået på et værksted, så den spiller max, og vedligehold den så du tror det er løgn, beskyt, efterspænd, smør ALT hele tiden..... og skaf en rep. håndbog over din motor og lær den at kende......... hvis man ikke er helt hug på den ide, kan man altid betale sig fra det ( men det er nu fedt selv at kunne rode lidt he he )
    Håber du finder en løsning på dit problem ... pøj pøj


Kommentér på:
Elektrisk op/ned hejs af bådmotor

Annonce