{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Styring
  • #1   4. aug Er din motor forberedt for fjernstyring af gear og gas ?
    Er den ikke det skal der bruges et konverteringssæt, som kun findes i original, og plejer ikke at være billig. Gear/gas boks og kabler skal nok også være originale.

Ratstyringen kunne du købe i Biltema, jeg kender ikke kvaliteten.
    https://www.biltema.dk/baad/baadmotor/styring/

• #2   4. aug Lad være med at spare på sådan noget som styring og motorkontrol, i det lange løb kan det ikke betale sig, heller noget som virker end noget der delvist virker, det vil gøre dine ture på vandet til sure oplevelser.
    Så heller lige vente lidt og få noget der er lidt kvalitet over ( taler lidt af erfaring, da mit penge træ ikke ligefrem står i fuldt flor smiley har købt MEGET billigt i min tid, og vær gang har der været et eller andet der ikke liiiige var som det gerne måtte være, og så har man måtte enten leve med det, eller bruge flere penge end det i sidste den ende ville have kostede at købe et lidt bedre produkt første gang, det kan koste at kvaje sig smiley smiley )
    Det skal jo være en fornøjelse at sejle og ligge og rode med sin hobby smiley smiley
    Håber du finder en fornuftig løsning..
    Pas på med brugt ! ! ! da der som regel er en grund til det bliver solgt, så en god forklaring på hvorfor de sælger og så den stand det de sælger er i, det skal gennemgås grundigt, tag evt. nogle extra øjne med der måske har lidt forstand på de ting, og måske har spørgsmål som man ikke lige selv husker på... det er IKKE en billig hobby, så ingen grund til at gøre den dyre smiley smiley smiley smiley

• #3   9. aug Tak for fine svar

Kommentér på:
Styring