{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Boris S
Boris S
Tilmeldt:
25. feb 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Hjææælp - Ben på 6 hk 4-T Yamaha er gået fra hinanden ved plastsamling {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg har for nyligt købt en brugt 6 hk 4-T Yamaha påhængsmotor fra 2011/2012 i ok stand, der stort set er magen til de nye der sælges i dag, bortset fra at den har en hvid motorhætte.

Den starter og kører som den skal, frem og bak virker fint og den sprøjter masser af kølevand ud, men jeg har endnu ikke været ude at sejle med den.

I dag opdagede jeg, at den er gået lidt fra hinanden (ca. 4 mm) ved den sorte plastic pakning der sidder på den nedre del af benet (se vedhæftede billeder), og at man kan vrikke den lidt fra side til side.
Det ser ikke ud til, at der er gået noget i stykker, det virker som om, at den bare er gledet fra hinanden.

Jeg kan ikke umiddelbart se hvordan den kan være gået fra hinanden, eller hvordan den kan sættes på plads igen, og jeg har heller ikke kunnet finde noget om dette problem (og løsning) på nettet, så jeg har brug for jeres hjælp og ekspertise.

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Mvh. Boris


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hjææælp - Ben på 6 hk 4-T Yamaha er gået fra hinanden ved plastsamling
Kommentér på:
Hjææælp - Ben på 6 hk 4-T Yamaha er gået fra hinanden ved plastsamling

Annonce