{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til Garmin søplotter {{forumTopicSubject}}

´Har en lille Garmin 421 og ønsker en større 7-8 tommer med touch-skærm- f.eks. en Garmin 720 eller 722. – eller mon nogen kan anbefale em model.. – skal være en model man let kan tage med da har haft tyveri fra båden ( skal sidde i bøjle på lille båd / Crescent 535)
Nogen der ved om jeg kan bruge stikket / kabler direkte fra min gl. model nr. 421 hvor også min gamle udmærkede transducer vil virke.. ( måske nogen har en brugt herinde.. ? )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål til Garmin søplotter
  • #1   24. aug 2023 personligt ville jeg ALDRIG købe en kortplotter med touch-skærm som skal tørres af i tide og utide og ikke kan betjenes med handsker på når men fisker når det er koldt.
    Jeg har nu en Lawrence Hook Reveal til under 7000 kroner med kort med 9 tommer skærm med indbygget fishfinder og denne er jeg meget tilfreds med

• hans H
    hans H Tilmeldt:
    jun 2019

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 197
    #2   24. aug 2023 Hej
    Jeg har ikke andet end touch skærme i min båd inde og ude og det er absolut ingen problemer vi fisker året rundt i selv 20 graders frost.. med fiskefingre med skæl osv.. selv med 36 knob kan jeg bruge dem... Ja skærmen skal lige tørres over en gang i måneden men ikke noget vildt.

Jeg ville så til gengæld ALDRIG købe et Lowrance igen, men såen er vi så forskellige.. smiley

Jeg bruger Garmin og Humminbird. Garmin på havet og Humminbird i søer.

Kan kun anbefale Garmin og i en lille båd ville jeg måske tage et 723xsv eller 923xsv afhængig af hvor dyrt det må blive, jeg ville ofre de 4000 kr på en ny transducer de er bare bedre, men måske kan man få en omformer så du kan bruge den gamle..

Ledninger følger med når du køber et nyt, Garmin har et system så du kan klikke din plotter af og på uden at skrue på noget kan bare ikke lige finde det nu, men spørg evt hos marinetorvet eller nordjysk marinecenter de er utrolig flinke til at hjælpe også efter køb. Nej jeg har intet med dem at gøre.. Eller din lokale pusher.. smiley

• #3   24. aug 2023 Marinetorvet har tilbud på Garmin lige nu, jeg har selv den lidt ældre model uden UHD som jeg har været glad for. Garmins har nogle knapper som mak kan indstille til at gå til ens yndlingsopsætning men har ikke haft problemmer med touch screen, de nyere modeler har kapacitiv skærm og ikke resistiv som de old-gamle havde, de gamle kunne give udfordringer. Jeg overvejede selv at opgradere til en nyere en med UHD,men min motor trænger til at få pengeindsprøjtning i stedet for så det må vente lidt...

https://www.marinetorvet.dk/visprodukt.asp?ProduktID=42686

Hvis du skal have flere skærme så skal du op i en større model som dem der står Ultra på...

https://www.marinetorvet.dk/visprodukt.asp?ProduktID=35700

Her er en youtube video om det, de amerikanske modeler har lidt andre numre idet de har preinstalleret kort....
    https://www.youtube.com/watch?v=NlCU_7RHwYA

Mvh. Alex

Kommentér på:
Spørgsmål til Garmin søplotter

Annonce