{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

LED-lys 2 {{forumTopicSubject}}

Ingen bemærkning til min afstivning, tak smiley
Den er nemlig ikke færdig, men det havde I nok gættet (forhåbentlig).
Nå, men det er også LED lyset det drejer sig om her.
IP 44 og altså ikke vandtæt. Kold hvid i 5 meter. 12 volt. Forbrug 184,- . Dette er jo kun så længe båden er under restaurering.
Nu kan konen bare smide mig ud. Mange timer ligger foran mig før båden er klar til april. Nå, Masser af lys. God varme fra AirTop fyret overalt i båden. Toilettet er skiftet til nyt (Note !! husk at bruge holdningstanken når båden står i haven), Køleskabet virker ikke, men verdens største køleskab er lige på den anden side af overdækningen. Radioen er indstillet til god musik. Eneste problem..... hun smider mig nok ikke ud på denne side af julen, haha.
Nå næste projekt. Kahytten. Mere led-lys, denne gang ikke kold hvid. Der skal nyt tæppe fra top til tå med en finesse jeg ikke røber endnu (ved nemlig ikke endnu om det bliver godt).
Kan i hygge jer , så tager jeg et par timer mere). Julehygge.... du har ret... der mangler en nisse.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  LED-lys 2
  • #1   27. nov 2016 Hej Martin.
    Det ser godt ud med det lys du har i teltet. Slår min pandelygte med længder. Kan du ikke sende et link til det du har købt?
    Vær opmærksom på kondens på indersiden af dugen, specielt når du har varme på. Jeg har ikke selv varme på, men det er gået ud over noget værktøj jeg har haft liggende på gulvet i båden.

    Bruger du spraylim til at sætte tæppe op med? Nu ved jeg ikke om det kun er i bunden eller også på sider og loft du skal sætte op. Jeg skal sætte op alle 3 steder og kan forstå du har prøvet det før.

    God arbejdslyst.

    PS. Min kone kalder nu båden for møgf...... da jeg ser mere til den end hende smiley


  • #2   27. nov 2016 Haha, Jesper. Ja vi skal huske, også, at passe godt på konen.
    Link er på vej.
    Du har ret med kondens. Det er der meget af og det skal løses hvis det kan. Før lå plastikken vandret oven på kalechen. Kalechen er nu pillet af og V-formen bør kunne få noget af det at drive af (håber jeg).
    Jeg bruger ikke sparylim. Sidst jeg limede brugte jeg dåse-kontaktlim, men det lugtede i lang tid. Skal undersøge market for "miljørigtig" lim. Jeg skal også lime væge og lofter. Billeder bliver taget undervejs når jeg kommer der til.
    Ledproff.dk søg efter ledstrips. Link tilgår lige om lidt.


  • #3   27. nov 2016 Jesper.

    https://www.ledproff.dk/produkter/9215-12v-ledstrips/

    Her er masser af lys. De omtalte 184,- var incl. fragt.




  • #5   27. nov 2016 Takker Jens. Det har du jo ret i. Det havde jeg ikke lige tænkt på.

Kommentér på:
LED-lys 2

Annonce