{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Webasto ThermoCall {{forumTopicSubject}}

Blot et hurtigt indlæg. Mange er ikke klar over deres ThermoCall kan styre flere ting. Her tænder vi lyset, men det kunne være alt andet der kan betjenes via App.
Der er ligeledes alarm indgang hvor du kan sætte dit drev ind over eller/og lænsepumpen ovs. Så får du en SMS hvis disse bliver aktiveret uden du er i båden
Vh. Martin (Tidl. Webasto Danmark tekniker/underviser. Nu, Borgholt Auto-El og tekniske løsninger Vordingborg) .

Kommentarer på:  Webasto ThermoCall
  • #1   7. jan Det er sgu genialt.... når jeg engang får en pilothouse skal jeg have et Webasto varmeanlæg i, gider ikke kina modeller og dertil manglende reservedele eller 6 md. ventetid på at få dem .
    Havde Webasto varmer i min gamle firma dyt.... det virker bare, det er vel snart 10-12 år gammelt og har så vidt jeg ved IKKE haft problemer, kun alm vedligeholdelse og service.. ( men dette skal så også overholdes, som alt andet )
    Det er kram

• #2   7. jan Jeg har for et par dage siden skiftet et Thermo Top C (vandfyr) på en ældre VW. Nu kunne det ikke mere. Af med det gamle, alle skruer kunne skrues ud, i med et nyt. Fyret var fra 2001 så det er ok at det ikke kunne mere. Hemmeligheden ligger i at bruge fyret, meget. Det er lidt som når andre kunder siger :"sidder mine bremser fast?? DET forstår jeg ik', jeg bruger dem ellers aldrig"

• #3   7. jan Når det så er skrevet, så er der jo forskel på et fyrs placering i bilen kontra i båden. Da jeg sad i hotline hos Webasto var der sidste år en der ringede. Hans fyr i båden virkede ikke mere og han kunne ikke finde reservedele til det. Fyret var fra 1973 !!

• #4   7. jan Ja det var måske det jeg skulle få i min båd .....men har lidt problemer med det jeg har i bilen VW Sharan...som om det kun vil starte når bilen er varm og det er jo ikke der jeg har brug for det :(:(

• #5   7. jan #3
    jeg syns nu også det er ringe det allerede er i stykker...
    men kunne der skaffes dele.. ?

• #6   7. jan Henrik, i din Sharan sidder der et OE Eberspächer. Deri sidder der en si som bliver slidt og skal skiftes. Dog kan det være svært at skille ad da det jo sidder bag under bilen og får en del skidt. Det kan altså også være spændingstab, de er lidt sårbare over for dette.

• #7   8. jan Ja det med spædingstab har jeg også tænkt på. Der er et extra batteri under det ene sæde som kører på fyret...det går ned på 7 volt når fyret starter og bilen ikke er igang...men der lades på batteriet når jeg så starter bilen 13.1 ca men fyret går stadig ud...men ikke når bilen er varm...måske jeg skulle prøve med et nyt batteri til fyret i første omgang...

• #9   9. jan Michael. Jeg har sendt dig en besked.

• #10   9. jan Jeg kan kun sige godt for thermocall produktet, jeg havde den på min sidste båd i lidt over 2 år og den spillede bare, vil uden tvivl ikke tænke 2 gang hvis jeg skulle købe den i gen i dag.

Min nuværende båd kom med en Eberspacher dieselfyr derfor har jeg deres tilsvarende produkt (Easystart) og jeg kun kommentere om den om ca. 2 år

• #11   12. jan Hvad skal man bruge til og styre lys med ? Hvad for en modul ?

• #12   12. jan Hej Jack. Tror ikke jeg helt jeg forstår hvad du mener, men vender den lige. Hvad er det du har brug for ?

• #13   13. jan jamen hvis du skal tænde lyset på båden elller noget andet skal der jo et modul på det lys du vil styre over mobilen..

• #14   13. jan ThermoCallen kan kodes til plus/minus trig, konstant trig ovs. Alt efter din båd/bil bruges disse indstillinger. Normalt til båden skal der bruges et arbejdsrelæ og selvfølgelig konstant strøm over sikring.
    Jeg lever bla. at lave sådanne løsninger. Det er også derfor jeg altid spørger om hvad kunden ønsker, så skal jeg nok finde en løsning.

Kommentér på:
Webasto ThermoCall