{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Evinrude e-tec
  • #1   10. maj 2010 Jeg har ikke erfaringer, men service hvert 3. år og ingen tandrem som er dyr at udskifte er store fordele! Derudover har de ikke så mange dyre komponenter som en 4-takt som vil være dyre at udskifte med tiden hvis der går noget i stykker...

  • #2   10. maj 2010 Super fede maskiner og et rigtig godt moment. De trækker virkelig godt.

    Har haft en 115hk E-tec og har nu en 150hk E-tec HO. Det virker mega godt.


    mvh
    Søren Lind
    www.gillelejesejlerskole.dk


  • #3   10. maj 2010 Hej.

    Ja jeg kan kun sige en ting. Du kan HELT roligt købe en E-TEC'er.
    Jeg købte min i 2005 og har IKKIE fortrudt det i 2 sek. Den køre som en drøm. Bruger ingen benzin, Ryger heller ikke. Lugter heller ikke. Kun hvis jeg sejler stille og roligt med vinden ind bagfra kan jeg lige ane det er en 2 takter.

    God dag
    Søren S


  • #4   10. maj 2010 Mange tak for svarene.
    Det ser ud som om det er sådan en jeg skal have så :). Jeg havde også kigget på de nye Suzuki, men 4takter er sgu så kedelige smiley så det bliver nok Evinrude etec eller Tohatsu TLDI.


  • #5   10. maj 2010 Men husk lige Evinrude's lange serviceinterval (som Tohatsu ikke har) inden du vælger!

    Nogen af Jer som har erfaringer med E-Tec som tidligere har sejlet med en 4-takt motor på samme båd som kan sige noget om brændstofforbrug, acceleration og topfart?


  • #6   11. maj 2010 Hej.

    jeg har ingen erfaring med hensyn til acceleration, brændstof forbrug eller topfart. I forhold til en 4 takt.
    På den blev købt til havde sidet en 60 vro Johonson. Som jeg dog aldrig fik sejlet med. Da den var for dyr at lave.
    Derfor blev det en E-TEC'er.

    God dag
    Søren s


Kommentér på:
Erfaringer med Evinrude e-tec

Annonce