{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Limbo {{forumTopicSubject}}

har en Limbo GT Speed som er CE godkendt til 30hk. Jeg har selv en 40hk 2takt på. Mit spørgsmål er at hvis jeg forstærkede hækken om den så kunne klare 50-60hk
Jeg har ikke powertrim på og går derfor at overvejer at købe ny motor, og helst noget større. Er der nogen af jer der har ider om hvordan man forstærker hækken.
MVH:Lasse


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Limbo
  • #1   11. sep 2010 tror ikke du kommer til af sejle stærkere med størrer motor.. moget med måden limboen er bygget på.

  • Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #2   12. sep 2010 Bare til information, så er båden ikke længere CE godkendt hvis du laver konstruktive ændringer, såsom at forstærke hæggen.


  • #3   13. sep 2010 Jeg har sejlet en del i div. Limbo modeller og max farten for en 14 er lige omkring 30 knob, og kan opnås med 30 hk.

    Hækken på en GT speed er stærkere og mere stiv end på en alm Limbo 14 S. Kender en der har sejlet et par sæsoner med en 50 hk. Suzuki 4 takt på en 14 speed magen til din uden det gav nogen form for skader, ikke engang krakeleringer i celcoaten.

    Er du frisk på at købe en ældre brugt motor kan du overveje en lettere 2-takt, men du vil ikke få meget mere topfart ud af det.


Kommentér på:
Limbo

Annonce