{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

gps tracker {{forumTopicSubject}}

hey hey, ville lige høre hva de forskellige bruger? evt kan anbefale og ikke anbefale,
jeg vil have en til min vandscooter, men der er jo sygt mange at vælge imellem.

Den skal kunne sende en sms hvis båden bliver flyttet på, og den skal kunne følges live på computer.

har kigget på den ved harald nyborg er det ok nok eller??

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=3285&Grp=&n=10


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  gps tracker
  • theWSU .
    theWSU . Tilmeldt:
    jul 2008

    Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
    #1   4. jan 2012 uden at kende til produktet fra haraldnyborg....så vil jeg ikke anbefale den.
    Hvis det var mig...ville jeg hellere købe een af mærkevarerne - eks. garmin...og holde mig fra no-name produkterne.



  • #2   4. jan 2012 Har du undersøgt om der ikke er monteret en gps tracker i kanllerten?

    På vores Yamaha er der monteret en, men der er ingen der ved hvor den sidder, vi skal bare kontakte Yamaha, med stel nr. og så kan vi få adgang til en side hvor vi kan se hvor den er.... Self kun hvis den er meldt stjålet eller sådan noget....


  • #3   4. jan 2012 kunne se på mine papirer at der har været monteret en, men ham je købte den af har nok afmonteret den til hans nye

  • #4   4. jan 2012 du skal ikke købe den fra harald nyborg til 998 kr, har selv en og den kan ikke finde signal nogle steder, selvom at det er et tdc kort i den

Kommentér på:
gps tracker

Annonce