{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.179 visninger | Oprettet:

Helle S
Helle S
Tilmeldt:
25. jul 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Jeg vil gerne sejle! {{forumTopicSubject}}

Hej - Jeg vil gerne sejle - kan man få lov til at tage med andre?
Jeg har igennem mange år overvejet at tage et speedbådkørekort - jeg er ikke vant til at sejle - men MEGET GERNE SELV SEJLE!!! Har I gode råd til hvor jeg kan tage dette kørekort?
Jeg bor i Syddanmark - men kan godt være mobil - Håber at høre fra jer. Tak Kh. Helle.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Jeg vil gerne sejle!
  • #3   27. jul 2012 http://www.watergames.dk/

  • #4   28. jul 2012 Hvis du ikke er vant til at sejle, så vil jeg anbefale du lige får lidt træning før du tager speedbådkortet (du skulle gerne kunne ligge fra/til kaj og kunne samle en overbord op fra vandet) , evt. få fat i nogen i den nærlæggende havn (klubben eller bare tag ned og tal med sejlerfolket , skab noget kontakt til en der vil give dig lidt undervisning).

    Jeg bor jo en godt stykke vej fra dig.


  • #6   29. jul 2012 Det sku ikke det med at bestå, det nemt nok ved jeg, men det at kunne begå sig på havet.

    Det jo ikke kun bøjer det drejer sig om derude vel.


  • #8   30. jul 2012 Godt jeg ikke skal sejle med dig haha.

    Det et spørgsmål om sikkerhed for alle smiley

    Og som i bil er det godt at få rutine sammen med erfarne og ikke alene. Men der er mere i det end bøjer. Kun en tåbe frygter ikke andet smiley


  • #9   30. jul 2012 Helle : hvad er det du gerne vil sejle ? motor eller sejl . vil du selv ha en båd eller ?
    vil du stå bare rattet eller bare med på vandet ? du må gerne styre en speedbåd bare der er en til stede med et kort.


  • #10   30. jul 2012 og ellers googel speedbådskort , det koster ca 1000 kr ,og er rimeligt nemt at tage .

Kommentér på:
Jeg vil gerne sejle!

Annonce