{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.107 visninger | Oprettet:

lars  o
lars o
Tilmeldt:
8. jul 2006
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22

jet ski.. vandscooter {{forumTopicSubject}}

sidder og kigger lidt på jet ski/vandscooter..
1: til dem der har hva synes i er sjovest?? for kan ik rigtig blive enig om hva jeg vil have så vil gerne høre dem der har hvad i synes.

2: nogle steder man kunne købe dem links??

3: hvor mange penge ska jeg regne med og smide i et ordentlig ski/scooter?? noge der bare virker

4: vejer 85kg, hvor mange cc skal jeg kigge efter?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  jet ski.. vandscooter
  • #1   21. jul 2006 hej lars.
    det kommer an på hva du vil.
    jet-ski er der mest udfordring i og kræver da lidt kondi.
    scooter kan være 2 eller 3 tre på og der kan trækkes både badering og vandski efter.
    jetski.dk harnye maskiner. men tit kan man finde fine brugt. er jo også mange penge at smide i det hvis du ikke er sikker på hva du vil.
    ca 25 til 30 tusinde kr for en fin ski ( 750 ccm kawasaki- 701 yamaha) men kan sagtens fåes billigere. scooter starter ved de 20 og opefter. kommer an på hvor vild det skal være.
    fra 650 ccm og opefter.
    håber det hjalp lidt mvh mads.


  • lars  o
    lars o Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22
    #2   21. jul 2006 kan det betale sig og hente dem i tyskland. ligsom med biler... nogle sider med priser ville være rart

  • lars  o
    lars o Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22
    #3   21. jul 2006 nu har jeg set et par stykker der har hentet i tyskland.. men kan ik finde nogle sidder

  • lars  o
    lars o Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22
    #4   21. jul 2006 er der ik andre der har erfaringer

  • #5   21. jul 2006 jetski er klart sjovest i længden, især hvis man kan kombinere det med en båd som jeg gør. Jetskien er nem at håndtere både bagved båden, eller op i en stor bil eller trailer. Vandscooteren er man nødt til at have trailer for at bakse rundt med.
    800ccm. er klart sjovest og bedst af alt hvad jeg har prøvet. Der er i den grad ide i at hente i Tyskland. Min blev købt til 42.000 sidste år dernede. www.boatshop24.com var min blev fundet.
    Vandscooter er også kanonsjov, men hold dig til de 1-2personers, ellers er det "færger" at trække rundt med.


  • lars  o
    lars o Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22
    #6   21. jul 2006 ok... har også gik på en magen til din 800 kawa set de koster 66kilo her hjemme sprit ny.. men vil gerne have en brugt for det er ik sikkert det er noget for mig, men tror nu det er

  • lars  o
    lars o Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22
    #7   21. jul 2006 hva mærke skal man gå efter??

  • #8   22. jul 2006 Hvor i landet kommer du fra Larrs? Du må sgu gerne prøve min.. vi er jo ude næsten hver dag det er godt vejr.
    her er en helt ny sidsteårsmodel, men den er uændret i år:
    (link fjernet)


  • Malthe K
    Malthe K Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #9   3. aug 2006 Er der nogen steder i landet, helst jylland man kan prøve en, inden man gpr ud og spendere en masse penge på et dejligt monstrum? ..

    måske en billig udlejer?


Kommentér på:
jet ski.. vandscooter

Annonce