{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.642 visninger | Oprettet:

morten b
morten b
Tilmeldt:
24. jul 2004
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 1

Jet ski eller Vandscooter {{forumTopicSubject}}

Jeg går med overvejelserne at invister mig i et Jet ski eller Vandscooter.

Hvad er sjovest og hvad bliver jeg ikke trær af i længden smiley

Ud fra jeres erfaringer .. kom med noget info ...

Mvh.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Jet ski eller Vandscooter
  • #1   28. maj 2009 Vandscooter fordi: I kan være flere afsted. Du kan sejle længere. Du kan wakeboarde, eller have ringe efter. Alt i alt er vandscooteren mere anvendelig

  • #2   28. maj 2009 jetski er der jo hele tiden noget nyt du kan lære det er der ikke med vandscooter men vandscooter kan du også bare sejle en tur på samt have 1-2 bag på og så er det jo sjovt at komme ud og sejle i store bølger der hvor bådene ikke kan være med længere med mindre det er meget store både men det kommer jo an på hvad du er til om du vil lave mange forskellige tricks og sådan eller bare sejle og hoppe og nogen få tricks

  • #3   28. maj 2009 JETSKI!!! køb en jetski den vil du få mere sjov ud af, mange sælger deres vandscooter fordi det bliver for kedeligt i længden. så en jetski !
    Du kan samligne det med en firhjulet arbejds crosser og en tohjulet sports crosser, der er den tohjulede jo også sjovest i længden , så køb en jetski!


  • #4   28. maj 2009 Det bliver jeg alså lige nød til at svare på, vandscooter kedelig ???? Ja hvis 0 til 100 på 2,7 er kedeligt, og først stopper omkring de 128 km/t på vand er kedeligt, og med den fart på kan du alså godt flyve langt+ og så det vigtigste ikke de store problemer med politiet :0)

  • #5   28. maj 2009 jet-ski er da slet ikke lovligt i dk?

  • #6   28. maj 2009 Jeg siger ikk vandscooter er direkte kedelig, men man kan altid finde på noget nyt på jetski og så er jetski mere udfordrende hvor imod vandscooter er det bare at sætte sig op på og sejle!

  • #7   28. maj 2009 Du kan da ikke sammenligne en vandscooter med en traktor hallo? Men okey så vælger jeg at sammenligne en vandscooter med en yamaha r1. og jetskien med en 45knallert, ja knallerten er lille og smidig, og man kan dreje skarpt osv.

  • #8   28. maj 2009 traktor der er da ingen der har snakket om traktor

  • #10   28. maj 2009 morten b.

    tag ud og prøv en af hver så finder du nok ud af det.


  • #11   29. maj 2009 matias N
    vandscooter kan godt være meget udfordrende i 17m/s og meget udmattene


Kommentér på:
Jet ski eller Vandscooter

Annonce