{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.201 visninger | Oprettet:

Skrog gennemføring hjælp :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

skal have mine 4 skrog gennemføringer skiftet samt ventiler, har tænkt mig at skifte det hele ud til plastik som skulle være bedre end alt andet.

mit spørgsmål lyder så er det bare lige til at pille sådan en skrog gennemføring ud, har lagt et billede op. skal man ikke bare løsne den møtrik / omløber som sider invendig og så kan man banke den ud. det er vist på billedet med en rød pil smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Skrog gennemføring hjælp :)
  • #3   16. mar 2014 Fik den søsat i fredags og fandt så ud af 2 af ventilerne ikke var 100 procent tætte smiley så den kom op i dag igen, og så tænkte jeg hvis jeg skifter ventilerne så kan jeg lige så godt skifte skrog gennemføringen os nu hvor jeg har fat i det ? smiley

    Ved ikke, har bare læst meget godt om det plastik på nettet tror det hedder tru design ? ved sku ikke om jeg skal vælge bronze eller plastik, det skulle være nogen specielt plastik som ikke bare lige brækker og så irer det jo heller ikke smiley ?


  • #4   16. mar 2014 Jeg havde tænkt mig at skifte det hele til plastik ? men det kan da godt være man skal holde sig til det bronze hvis man vil være 100 procent sikker ? har læst mig frem til rustfri ikke lige frem er det bedste ??

  • theWSU .
    theWSU . Tilmeldt:
    jul 2008

    Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
    #5   16. mar 2014 ja - hold dig fra rustfrit- Bronze er det eneste som virker ordentligt igennem længere tid

  • #6   17. mar 2014 Bronze blir ikk tæret af saltvand

  • Rene B
    Rene B Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 68
    #7   28. mar 2015 vil det sige i mener at plastik gennemføringer og plastik ventiler er nogo...?

    havde da selv planer om dem når mine skal skiftes


Kommentér på:
Skrog gennemføring hjælp :)

Annonce