{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.420 visninger | Oprettet:

Mark V
Mark V
Tilmeldt:
17. apr 2007
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 23

Kan jeg få en båd indenfor disse krav? {{forumTopicSubject}}

Hey derude

Som så mange andre syntes jeg det er livet at ligge ude på have med kæresten eller nogle venne:-)

Jeg kunne godt tænke mig en gummibåd på ca 3-4 m, som kan pakkes sammen i en taske, og tages med bag i bilen. Planen var så at købe en 15-20 hk motor dertil, så man også kan komme fremad.

Vil en gummibåd som denne med en 15-20 hk, kunne trække en tube efter, og andet vansjov?

På forhånd tak


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Kan jeg få en båd indenfor disse krav?
  • Mark V
    Mark V Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 23
    #1   17. jun 2007 hehe jeg vejer 100 kg, så jeg kan vist godt skyde en hvid pil efter tanken om vandski:-)

  • #2   17. jun 2007 Den har svært ved at komme op af vandet med tube !

  • #3   17. jun 2007 Og hvis du begynder at lave slingshot ud til siden med tuben, skal du overveje om det er tuben eller gummibåd der bliver rykket rundt smiley hehe

  • #4   18. jun 2007 hmm min ven har en gummibåd på 3.10 og den trækker tube fint han vejer ikke meget og jeg rygerdaudtil siden men båden bliver hvor den er..

  • #5   18. jun 2007 Du kan sagtens få en gummi båd til at pakke sammen i bagagerummet, men ved du hvor tung en 15-20 hk motor er? Den smider man ikke bare lige rundt med! MVH Frank

  • #6   18. jun 2007 Du skal da bare have sådan en her:
    http://www.gibbstech.co.uk/
    Den kommer snart i serieproduktion!
    Ellers bare den der Quadski fra samme producent!
    http://www.koreus.com/video/quadski.html

    Bare et forslag! smiley


  • Emil R
    Emil R Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
    #7   18. jun 2007 Hej Mark..

    Jeg og min bror gik med samme tanke, at det ikke ville være noget problem at pakke en båd på 3,80 meter, ud af en taske og derefter lægge bundplader i (hvis den har sådan nogle) og så puste den op, hvor efter moteren skal monteres osv.
    Inden du kommer i vandet er der gået en halv dag.
    Så det er ikke noget med at man bare lige tager ud og sejler i et par timer en aften.
    + du skal gøre det hele om igen når du er færdig =( samtidig med at motoren og båden skal skylles.
    Jeg tror du bliver træt af det desværre. =(

    Men ihverfald vi købte en RIB på 3,30 meter, og en båd trailer til, og nu kan vi tage ud at sejle et par timer om aften, uden de store pakke op og ned problemer.
    det er super nemt

    så hvis du har mulighed for det er det klart anbefalet.
    men hvis båden selvfølgelig er mindre og har en lille motor er det ikke noget problem.
    men vores 30 hk. vejer altså 60 kg, og er pisse besværlig at bakse ud og ind i bilen med. hehe..


  • Emil R
    Emil R Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
    #8   18. jun 2007 For det andet, så trækker den en tube hamrende godt, hvis du får en motor på omkring de 25-30 hk.

Kommentér på:
Kan jeg få en båd indenfor disse krav?

Annonce