1.489 visninger
|
Oprettet:
Kan jeg få en båd indenfor disse krav? {{forumTopicSubject}}
Hey derude
Som så mange andre syntes jeg det er livet at ligge ude på have med kæresten eller nogle venne:-)
Jeg kunne godt tænke mig en gummibåd på ca 3-4 m, som kan pakkes sammen i en taske, og tages med bag i bilen. Planen var så at købe en 15-20 hk motor dertil, så man også kan komme fremad.
Vil en gummibåd som denne med en 15-20 hk, kunne trække en tube efter, og andet vansjov?
På forhånd tak
apr 2007
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 23
jun 2006
Følger: 26 Følgere: 28 Både: 3 Emner: 34 Svar: 855
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 2 Emner: 5 Svar: 14
maj 2006
Følger: 17 Følgere: 15 Både: 1 Emner: 39 Svar: 91
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 1 Emner: 7 Svar: 427
jul 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 2 Emner: 7 Svar: 13
http://www.gibbstech.co.uk/
Den kommer snart i serieproduktion!
Ellers bare den der Quadski fra samme producent!
http://www.koreus.com/video/quadski.html
Bare et forslag!
apr 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
Jeg og min bror gik med samme tanke, at det ikke ville være noget problem at pakke en båd på 3,80 meter, ud af en taske og derefter lægge bundplader i (hvis den har sådan nogle) og så puste den op, hvor efter moteren skal monteres osv.
Inden du kommer i vandet er der gået en halv dag.
Så det er ikke noget med at man bare lige tager ud og sejler i et par timer en aften.
+ du skal gøre det hele om igen når du er færdig =( samtidig med at motoren og båden skal skylles.
Jeg tror du bliver træt af det desværre. =(
Men ihverfald vi købte en RIB på 3,30 meter, og en båd trailer til, og nu kan vi tage ud at sejle et par timer om aften, uden de store pakke op og ned problemer.
det er super nemt
så hvis du har mulighed for det er det klart anbefalet.
men hvis båden selvfølgelig er mindre og har en lille motor er det ikke noget problem.
men vores 30 hk. vejer altså 60 kg, og er pisse besværlig at bakse ud og ind i bilen med. hehe..
apr 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29
Kan jeg få en båd indenfor disse krav?