{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Fået et godt tilbud, hvad vil i gøre? {{forumTopicSubject}}

Tja, igår fik vi et opkald af en bekendt, som ville høre lidt om vores båd.
Han fik svar på det han spurgte om, og så spurgte han så hvad vi ville ha for den :-S
Tja, vi sagde at vi havde fået at vide af en anden bekendt at XX.XXXkr var muligt.

Han sagde så at det lyd rimeligt. Og vi skal nok ud og sejle en dag med ham.

Meeen, nu står sommeren lige foran snuden på os, og så er det jo nemmest at sælge en båd. Men så står vi uden.
Men ville i gøre det hvis i kunne tjene ca. 30.000kr på jeres båd?

Det er det som frister os, meeen, ville lige høre hvad i vlle gøre hvis det var jer smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Fået et godt tilbud, hvad vil i gøre?
  • #1   22. jun 2007 nu ved jeg ikk hvor mange penge du kan få for den men du kan hurtigt få en ny båd jeg ville se hvad for en båd du kan få til de penge han ville gi og hvis der er en båd du hellere ville ha så sælg din båd og køb den

  • #2   22. jun 2007 Du har ret i at det er nemmere at sælge en båd om sommeren, men man kan også hurtigt finde en båd igen når det er højsæson.
    Hvis man kan finde en ny båd samme dag som man sælger den gamle mister man kun den dag hvor man handler... smiley
    Jeg ville helt klart sælge hvis det var mig - især med den fine fortjeneste.


  • #3   22. jun 2007 det kommer an på så meget..... især hvis det er en båd som man har fået megabilligt og man efterhånden har fået lavet en del ting 100% som man vil have dem. men også se 30.000 fortjenesten som en % sats af bådens værdi.... hvis båden koster ½ mil er 30kilo jo fx ikke meget.... men som de andre skriver så se hvad du kan få for de penge, og måske hvis det er i din interesse kan du måske lægge lidt til, og få en båd som du måske ville blive gladere for

  • #4   22. jun 2007 Kommer også an på om du har brugt mange timer på den. For så har du alligevel arbejdet en del smiley

    Men ja, se hvad du kan få ellers


  • #5   22. jun 2007 jeg ville købe mig en bedre båd...
    fx. 30000 kr bedre..


  • #6   22. jun 2007 Ja det er jo et godt spørgsmål...
    Det kommer jo an på hvor meget man holder af sin båd, men 30.000,- er jo en god slat penge...... Hvad skal den anden / næste båd være for en og kan du få den for de ekstra mønter. Jeg har et meget personligt forhold til min båd og den sgu hverken køn eller hurtig eller noget men jeg vil ikke sælge den med mindre budet var rigtigt højt.

    Held og lykke med beslutningen


  • #7   23. jun 2007 Vi har også fået et tilbud på små 40.000 kr over samlet pris på vores båd, som vi købte for 2 mdr siden. Vi har siden hen lavet nyt læder og lagt nyt gulvtæppe plus andet tilbehør som alt i alt løber op i en lille sum. men vi ville få 40.000 oven i efter vores renorvering.
    Vi har valgt kke at sælge, da vi ved at hver gang man køber båd, så kender man ikke altid alle fejl. Og fejl koster selvfølgelig penge.
    (og nu har man jo også kælet for detaljerne i et par mdr)

    Man smider jo også altid lige "lidt" ekstra oven i for at få den perfekt.

    Men det kommer jo helt an på hvor ny båden er.

    Held og lykke!


  • #8   23. jun 2007 $ell and buy.. Du går i hvert fald ikke glip af nogen vejrmæssigt gode sejldage den næste uge.

  • #9   23. jun 2007 Hvis du tjener 30000 på den sp sælg den! Bare køb en anden så smiley

Kommentér på:
Fået et godt tilbud, hvad vil i gøre?

Annonce