{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Igen igen..... {{forumTopicSubject}}

Igen igen står jeg og mangler en dims til min båd :OC
Denne gang ville det ene drev pludselig ikke trimme og hvad gør man så..... Først gashåndtaget, er det mon trimknappen ? - nej. Herefter måles der på pumpen. Her er alt i orden undtagen "driftstrømmen". Startkabler på og :O) - nu virker den. Problem: den ene VOLVO 4,3 V6 sikring/circet breaker (den på 50 Ohm) er død. Er der nogen der har en magen til til salg brugt eller er der nogen der kender et godt sted med brugte stumper på nettet ?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Igen igen.....
  • #1   17. maj 2005 Ups... Du har ret Spi D. Der er tale om 50 A. I øjeblikket er sikringen jo nærmest på "uendelig mange ohm". Problemet med "sikringen" er at den fra ny koster ca. kr. 900,- inkl. moms. :O(

  • #2   17. maj 2005 Ja har kun et at sige - volvo koster kassen, så vend dig desværre til det. Min erfaring k.k.e motore i skovshoved er en lille smule billigere, end de andre.


  • #3   18. maj 2005 Ja der er tale om en sikring eller en circuit breaker om man vil. Det er en indstøbt bakelit "sikring" som påskrues med 2 skruer i et panel og bagpå har den to M5 skruer til kabelsko. På forsiden er der en rød knap med påtrykt " 50".

  • Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jan 2005

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 33
    #4   18. maj 2005 det lyder som en magen til den der sidder på mercrusier
    mvh Kristian


  • #5   18. maj 2005 Ja. Den er næsten magen til den fra en Mercruiser - Jeg havde een af dem liggende fra tidligere. Problemet er bare at polerne bagpå peger i nogle forkerte og u hendsigtsmæssige retninger i forhold til volvo's :O(

  • #6   18. maj 2005 Jep's. Egentligt er monteringsmålene identiske. Derimod er flangen større og terminalerne til kabelskoene placeret anderledes. Min plan er p.t. at lave en midlertidig løsning med min Cruiser sikring og så parallelt at holde øje med brugte stumper.

  • #7   18. maj 2005 Det værste er at den oprindelige sikring er død fordi at den ene terminal simpelt hend er røget ud af indstøbningen (dårlig svejsning). Vi har netop i dag polereret båden færdig (mangler Hard Wax), alt virker, drevene er malede (lorte job (undskyld mit franske)) og båden skal endelig i i næste uge :O)))))))))))))))))))))). Til bage er der snart kun vejret :O(((((((

Kommentér på:
Igen igen.....

Annonce