{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.485 visninger | Oprettet:

En nybegynder der vil igang. Kan I hjælpe med generelle spørgsmål? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg skal prøve vedhæftede jolle/båd på lørdag. Den kommer med en 14 hk påhængsmotor fra 1992.
Motoren kan ikke forbindes til rattet, fordi motoren er for gammel. Jeg vil måske søge en anden motor.
1. Behøver det være en 14 HK? Kan jeg nøjes med mindre? Jeg vil sejle ud i Odense fjord og kunne komme hjem igen samme dag, så det er hyggetempo, DOG uden at min bedstemor kan overhale mig smiley
2. Hvor ny skal en motor være for at kunne forbindes til rattet?
3. Er det korrekt forstået at en motor til denne båd vil være med kort ben?
4. Jeg kan få båd, trailer og motor for kr. 15.000,- Hvis den sejler nogenlunde, slår jeg til. Skal jeg det? smiley
5. Hvis der findes en rutineret bådejer derude, som har 15 minutter til overs til en telefonsamtale vil det være HØJT værdsat:-)

PS: Jeg er ude på at komme igang med at sejle, så derfor vil jeg lære mest muligt.
Mit udstyr behøver ikke være det nyeste, men hvis der er nogle faldgruber jeg skal undgå eller en måde man kan spotte kvalitet frem for skot, tager jeg gerne imod tips smiley

TAK smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  En nybegynder der vil igang. Kan I hjælpe med generelle spørgsmål?
Kommentér på:
En nybegynder der vil igang. Kan I hjælpe med generelle spørgsmål?

Annonce