{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.851 visninger | Oprettet:

Jacob P
Jacob P
Tilmeldt:
31. aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Indreg af engelsk bådtrailer...? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt mig en vandscooter på trailer fra England, traileren er i rigtig fin stand & kan sagtens synes MEN jeg har INGEN papirer på den!

Hvad gør jeg? Nogen der har prøvet noget lignende og ved hvad jeg skal gøre?

Mvh
Jacob Poulsen


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Indreg af engelsk bådtrailer...?
  • Jacob P
    Jacob P Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #1   14. jul 2008 FUUUUUCK... så skal jeg have fat i producenten af traileren vel?

  • #2   14. jul 2008 hvis der skal være nogen cance for at den kan komme på plader i dk.
    kræver det en typegodkendelse. kan sikkert nemt finde i dk hvis traileren kan købes i dk.
    og derud over skal du fra det engelske motorkontor politistation eller hvem der nu står for registring af motorkørtøjer.
    Herfra skal du have et dokument der garanterer at traileren har været reg. i england, samt at den ikke er meldt stjålet. Når du har dette dokument ansøger du rigspolitiet om at kunne syne og registrere uden org. papirer.


    det er bestem ikke nemt. og kan tage lang tid. men det kan lade sig gøre.
    hvad med den tidligere ejer prøv og snakke med ham. kunne være han kan hjælpe. evt hvis han har haft den registret kunne han ansøge om nye papir. hvis man da kan det i england det ved jeg ikke..


  • #3   15. jul 2008 Hey jacob
    Må man spørge hvad det kostede i fragt for at få sættet til DK


  • Jacob P
    Jacob P Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   15. jul 2008 Takker for de gode svar, har skaffet den originale reg attest fra england... Jeg købte den af een der havde importeret den fra england så jeg kender desværre ikke fragt prisen... smiley

  • #5   23. jul 2008 Hej Jacob. Ring til mig 40598042
    Mvh claus


Kommentér på:
Indreg af engelsk bådtrailer...?

Annonce