{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.511 visninger | Oprettet:

Indreg. af engelsk bådtrailer uden papir {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt en båd med engelsk bådtrailer uden papir, har hørt det er muligt at kunne få den indregistret og plader på traileren. noget i kan bekræfte? hvis ja, hvilke papire skal jeg jeg så havde fat i? og hvad skal jeg ellers gøre inden den kan køres til synshal? traileren er en snipe og der er typeplade og stelnummer på den. Håber der er nogle der kan hjælpe. smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Indreg. af engelsk bådtrailer uden papir
  • #1   31. jan 2017 Ring til skat .... det vil være surt at mangle nogle papirer hvis det da overhoved kan lade sig gøre ( tror jeg ikke, hvis du ikke har noget som helst )

  • #2   31. jan 2017 Mig bekendt skal der IKKE betales afgift af trailere ved import, så det er ikke noget SKAT bør blandes ind i.

    Derimod skal den synes og du skal have bevis for du har erhvervet den lovligt, dvs en salgskontrakt

    Hvis du har stelnr og typegodkendelse burde den kunne findes i oversigten over typegodkendelser her:
    http://www.fstyr.dk/DA/Krav-til-koretojer/Typegodkendelser/Find-typegodkendelse.aspx

    Men ring eller kør ned til din nærmeste synshal og hør hvad de siger. Er den typegodkendt i EU og ikke stjålet burde et registreringssyn være nok


  • #3   1. feb 2017 Øhhhh... jeg har intet skrevet om at der skal betales afgift smiley
    Men man kan få de oplysninger man skal bruge, ang papir, gamel reg.. evt her i landet.. for har den været reg her, ja så skal der bruges den gamle reg attest fra gamel ejer... det kan være ret bøvlet når der ingen ting er af papir...
    Det er der skat kommer ind.... paaaaaaapir ... det er de ret gode til at rode rundt i, nogle gange mere rodet end gode smiley


  • #4   1. feb 2017 Jeg ville starte med at grave lidt i om der skulle være en dansk importør. I så fald kan de imod et gebyr lave papirer til dig. Ellers skal du have papirer fra producenten. Kør evt i din lokale synshal og hør hvad de skal bruge. Når du står med en dataerklæring i hånden, så er du så godt som i mål.

Kommentér på:
Indreg. af engelsk bådtrailer uden papir

Annonce