{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.115 visninger | Oprettet:

Montering af lys under båden {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg søger lidt viden omkring montering af lys under båden.

Jeg vil gerne montere noget lys under båden, det ser total fedt ud. Jeg ville høre om det er et stort projekt at montere eller om det er rimelig simpel at gå til?

mvh

René


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Montering af lys under båden
  • #1   9. dec 2008 Her Rene,
    vi gør det her til sommer, det bliver fedt.

    http://www.oceanled.com/gallery.php


  • #2   9. dec 2008 Der er fede videos derinde, rigtig med musik og det hele, men vi bygger det hele selv, med dioder osv osv, tror nok de der er mega dyre, men når du får købt nogen hører vi da gerne fra dig. vi skal jo nok ikke have gult lys. hi hi

  • #3   9. dec 2008 Det ser for vildt ud. Jeg har fundet nogle lys til 1500 kr. stykket. det skal nok blive godt.




  • #4   9. dec 2008 biltema har led under deres båd afdeling, men hvorfor gøre det i dk, vandet er jo ikke klart og blåt..
    Så skal der bores huller i den også, nå men god fornøjelse.

    T


  • #5   9. dec 2008 Jeg er enig med Thomas L.
    Lyset er klart pænest hvor vandet er klart og 'sydhavs' agtigt, og hvor klimaet indbyder til at snuppe en tur efter mørkets frembrud, alt sammen noget det danske klima ikke just kan prale af?!
    Sidst, men ikke mindst - og hvis jeg skal sige det selv - så høre den slags hjemme på en STOR LYST-YACHT, og ikke på de små badekar vi andre sejler rundt i.

    En sidste ting: jeg er ikke tilhænger af unødvendige huller i skroget end højest nødvendigt, og huller til LED-lys...?! Om ikke andet, så er der i det mindste massér af ekstra drænhuller, og hvorfor øge risikoen for der trænger vand ind :-))


  • Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 156
    #6   9. dec 2008 Syntes nu vores lys virker fint nok. Giver en klar hvid farve, og ser kanon kanon ud. Fiskene søger lyset, når man ligger i havn. Desuden giver det meget opmærksomhed, hvis man er til det smiley


  • #7   26. dec 2008 Hej! de lys i snakker om hvad er det for nogle?
    Jeg har lige kigget undervands lys og de eneste heg kunne finde der var ISO godkendte koster fra ca 4000 for de billigste og op til 46000.
    så hvis de ikke er godkendte og i synker får i ikke en krine af forsikringen! venlig hilsen Per


  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #8   23. aug 2018 Jeg bruger dem fra techmarineshop de er god kvalitet og for montage direkte i dræn plug, så skal man ikke bore huller i båden.

Kommentér på:
Montering af lys under båden

Annonce