{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Godt nok billigt
  • #1   27. jan 2015 Tja den har lige været til salg i en anden annonce og sælger skrev den var solgt så det er nok den nye ejer der vil af med den igen allerede.. Nogen skrev i annoncen der var lavet noget rep bagpå så mon ikke det er fordi sælger har købt katten i sækken siden den skal sælges så hurtigt igen.... Nok os derfor den sparsomme fotografering specielt bagfra.. Sælger vil i hvert fald meget gerne af med den. Hvis det da ikke er din egen..



  • #2   28. jan 2015 Her ses den gamle annonce http://www.dba.dk/flipper-620-motorbaad-aarg/id-1003166326/

  • #3   28. jan 2015 Kan godt kende den gl annonce. Kender som sagt ikke båden så måske den er i sdårlig stand. Svært at se på fotos smiley

  • #4   28. jan 2015 Og nej i øvrigt. Det er ikke min egen. Har lige købet Crescent 535. Havde bare stadig en søgemaskine kørende, fra da jeg selv kiggede efter båd. Her kiggede jeg også på Flipper, men i 570/575 udgaven. 620 er for stor ift. hvad min bil må trække.

    Det var kun skrevet i bedste mening, hvis nogen kiggede efter en sådan båd. Efter mange timers søgning på nettet lærer man jo at se, når en båd er væsentligt billigere end normalen.


  • #5   28. jan 2015 Okay smiley Der er i hvert fald ugler i mosen

  • #6   28. jan 2015 Enig. Det lugter selvfølgelig, når ny ejer vil sælge efter så kort tid smiley

  • #7   28. jan 2015 Den nye sælger har også en næsten ny bådtrailer til salg. Og såvidt jeg kan se er den gamle annonce fra Juni sidste år?

    Man kan jo sælge af andre grunde end at der er noget i vejen med båden. Måske kan familien ikke lide at sejle, måske skal de skilles eller flytter udenlands pga arbejde?

    Hvis ellers 90 hk motoren er ok er prisen på båden jo næsten 0 kroner?


  • #8   28. jan 2015 Sådan en motor ligger vel typisk på 30-35 k hvis den er ok. Så ja. Båden er absolut billig.

    Som med alle køb af brugte både må et eventuelt køb være betinget af en grundig gennemgang samt prøvesejlads. Der kan jo være andre årsager til hurtigt salg, som du nævner Per.


  • #9   28. jan 2015 Billig båd så se lige denne her: (link fjernet)


  • #10   28. jan 2015 Per T kig på svarene... Ja den gamle annonce er fra Juni men sælger har jo løbende svaret indtil 17 januar i år da han skrev den var solgt så den nye ejer har vel ikke haft den mere end 14 dage før han valgte at sætte den tíl salg igen så hvis han allerede efter 14 dage har fundet ud af man ikke kan li at sejle sku man nok ha overvejet det inden man handlede. Den gamle ejer var fra Hou og den nye fra Aalborg smiley

Kommentér på:
Godt nok billigt

Annonce