{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.347 visninger | Oprettet:

Diagram mariner-stikforbindelse {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en gammel mariner 675/60hk 2cylindret 2-takter der ikke vil starte. Da jeg købte den for en måneds tid siden sprang den igang med det samme så det piner mig lidt...specielt fordi jeg er novice på bådområdet... smiley

Moteren tørner fint rundt men den tænder overhovedet ikke, heller ikke med lidt æter i indsugningen. Der er benzintilførsel for tændrørene bliver våde (har tørret dem men det hjælper ikke)

Der er en "dødmandsknap" på styrepulten men de 2 ledninger ud af den er "åbne" uanset om den er aktiveret eller ej. Jeg har prøvet at kortslutte de 2 ledninger ved styrepulten men det hjælper ikke. Skal dødmandsnappen være sluttet eller åben for motoren starter?

Der er 2 håndtag på gashåndtagsboksen, det store står lodret men skal det lille stå i en bestemt stilling for at motoren tænder? Se billede.

Ledningsnettet er ikke det bedste under styrepulten så jeg har mistanke om en dårlig forbindelse. Selve ledningerne ender i et samlestik med 7 pinde i motoren, er der nogen der har et diagram over sådan et stik så jeg kan ohme det igennem?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Diagram mariner-stikforbindelse
Kommentér på:
Diagram mariner-stikforbindelse

Annonce