{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.472 visninger | Oprettet:

Ujævn motorgang ved lave omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Hej

Vi har købt en lille jolle med en 40 HK 2 takt jolle (selvblander)

Den går ujævnt i perioder ved lave omdrejninger og nogen gange fra der gives gas til den reagere kan der også gå lidt tid.

Nogen forslag til hvad dette kan skyldes, er helt ny i denne verden og er da lidt usikker på at ligge ude i vandet og motoren evt stopper smiley

På forhånd tak


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ujævn motorgang ved lave omdrejninger
  • #2   31. maj 2014 Det er en evirude smiley kan godt være vi skal prøve og skifte tændrør og selv blande benzin og koble selvblander fra

  • #4   1. jun 2014 Tror at du skal starte med karburator , jeg skifter tændrør hvert forår, men prøv at sejle en tur og se om de er rene og se på, de skal have samme farve,

  • #5   1. jun 2014 tak skal i have allesammen, prøver at kigge på jeres råd smiley

    Hvordan med den ikke altid tager gassen med det samme, er det samme ting der kan gøre dette ?


  • #6   2. jun 2014 Har du luftet den godt af? En totakter skal have fuld gas af og til, ellers bliver tændrør sodede, især hvis du ikke har en form for selvblander..
    Jeg var ude 1gang i år igår og sikke den lavede røg ved lave omdrejninger.. Så snart den var sejlet igennem og blev varm var der ingen problemer resten af dagen, selvom jeg sejlede meget ved lave rpm!!


Kommentér på:
Ujævn motorgang ved lave omdrejninger

Annonce