{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Tuning af 5,7 V8
  • #1   13. jul 2014 Hvad er dit budget ?

  • #2   13. jul 2014 Det kommer an på dit budget og hvor mange HK du vil have smiley

  • Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #3   13. jul 2014 Håbede på det kunne gøres for under 20-30 000. Men er helt på bar bund med hvad det koster sådan noget, jeg har bare følelsen af den godt kunne trække lidt mere, og kiggede på MAG motorerne, og 7,4 motoren, men ville hellere bygge på den motor der ligger i, hvis det giver nogen mening?:)

  • #4   14. jul 2014 Budgetramme 20 - 30000 kr;

    - Glem Kompressor

    - Elektronisk indsprøjtning er en mulighed. Der findes komplette kit i USA med indsugningsmanifold og hele molevitten, men vær opmærksom på, at en fagmand skal montere. Det kan virker uoverskueligt for mange DIY, når de åbner kassen med varer..:) Måske du er heldig at hive 20 - 25 HK ud ved denne konvertering.

    - Rulleknast. Ca. 10 HK ( i bedste fald )

    I mange tilfælde kan en justering af din nuværende motor være langt den bedste løsningsmodel.


  • Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #5   15. jul 2014 Mange tak for rådene Rolf T, jeg var selv ret lun på den elektroniske indsprøtning, da jeg også havde et håb om det ville få den til og være kvikkere på gassen?
    har du evt. et sted du ved det ville være godt og købe?


  • Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #6   15. jul 2014 hvad med skruer, jeg har på nuværende tidspunkt en 19 tommer 5 blads rustfri skrue, har i nogen erfaring, om min motor evt, ville få mere bund træk af en 21 tommer skrue, eller det ikke ville være noget? smiley

Kommentér på:
Tuning af 5,7 V8

Annonce