{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.356 visninger | Oprettet:

2 komponent bådmaling fra International {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der har erfaringer med 2 komponent bådmaling fra INTERNATIONAL? Jeg regner med at det er den jeg skal bruge som basecoat under airbrush-motivlakeringen, og også deres 2K klarlak.



- Spartle og epoxyprimer.
- Male sort basecoat.(International Jet Black)- Det bliver det der ligner det yderste lag
- Afdække det som skal forblive sort.
- Male det der ligner laget under det sorte. Effektlak der skifter mellem rød/guld altefter hvordan lyset falder. (SIKKENS Autobase Plus RM SEC 2343)
- Lække et lag 2k klarlak (International Perfection PLUS) mest for at beskytte lagende nedenunder, hvis jeg skulle komme til at lave en brøler når jeg går igang med airbrush-pistolen.
- Male "ripped metal"-effekt og lægge skygger, highlights og andre detaljer med airbrush.
- Klarlak (International Perfection PLUS) til sidst...


Jeg skal nok slibe mellem lagene, få renset alt støv af osv. men gad bare ikke skrive det hele her.

Det lyder jo nemt; ikke sandt? Jeg skal nok lave et fotoalbum, så I kan følge med når malearbejdet går igang.
Billedet jeg har vedhæftet er et reference-billede, hvor det der er blåt istedet bliver rød/guld, og der kommer nok ingen sculls med på båden... Så kan I måske forestille jer lidt om hvordan det endelige resultat bliver.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  2 komponent bådmaling fra International
Kommentér på:
2 komponent bådmaling fra International

Annonce