{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.263 visninger | Oprettet:

Nogen som kan hjælpe med info! {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo købt en båd med en næsten sprit ny 60 HK marine motor med powertrim men da jeg ikke er den hårde gutr til engelsk læsning ville jeg høre om nogen måske kunne fortælle mig lidt om min motor.

Har taget et ok billede fra bogen som i skulle kunne bruge.

http://81.7.135.211/moped1/phpupload/upload/DSCN0443.JPG


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Nogen som kan hjælpe med info!
  • #1   29. maj 2005 Nej det er lige hvad jeg ville vide....Kan du se om det er en 2 takter eller 4 takter?

    Når jeg starter den skal den have fuld rpm så den starter helt oppe på 5500 omdr. hvad kan dette skyldes?


  • #2   30. maj 2005 Det var meget med ikke en hjælp jeg har ingen choker på min. og ja der er oliepåfylding i motorkappen.

    Jeg har et håndtag ved siden af gassen ind mod skrøget som jeg bliver nød til at løfte helt op ellers starter den ikke.. Strålen kommer med det samme men når jeg har sejlet en 45min tid så skal den have same tur her mener jeg motoren må være varm jo..


  • #3   30. maj 2005 Du har ret med jeg trykker ind med nøglen jeg drejer nøglen om så den står vandret og trykker ind 5 sec så siger den en lyd også kan jeg dreje helt over og starte den... Takker for hjælpen blev jeg da bare lidt klogere hehe..

Kommentér på:
Nogen som kan hjælpe med info!

Annonce