{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.481 visninger | Oprettet:

Varm motor!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej Baadgalleri. Jeg har nu et par dage hjulpet en kammerat lidt med hans båd, det er en Mariah 27 fods med en 350 MAG MPI. tror den er fra omkring 2004?

Den er saltvandskølet og i mine øjne meget lidt velholdt, den er i hvert fald ikke et kønt syn.

Den har aldrig fået skiftet manifolde og knæ.

Problemet er at motoren bliver varm så snart der kommer lidt belastning på, og det startede med at den var lidt varm, og tog man gassen af, så kom den selv ned i temperatur, det kan den ikke længere.

jeg har haft impellerpumpen ude og set efter, den ser ud som ny og fejler bestemt intet, jeg troede derfor at kølevandtilgangen i drevet kunne være stoppet.

nu har jeg kørt noget tid med den hvor den står på land, synes ikke at returvandet bliver synderligt varmt hvorimod motorens manifolde bliver meget varme, så varme man ikke kan røre ved dem, selv i tomgang?

Jeg har lavet et manometer der kan sættes på der hvor man også kan tappe vandet af motoren da de sidder mange steder på denne motor, synes at jeg måler et fint vacuum og et fint tryk på afgangssiden.

Nogen gode bud ?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Varm motor!!!!!!!
Kommentér på:
Varm motor!!!!!!!

Annonce