{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.468 visninger | Oprettet:

Havne cover, hvor svært kan det være... {{forumTopicSubject}}

Nye udfordringer smiley

Er jo ved at pakke båden ind, og vil gerne have lavet et havne cover, som også matcher den nye farve på båden.

Jeg hr en kaleche, men synes det er besværligt at tage af/på, og bruger det ikke til andet end "afdækning".

Tænker et havne cover er hurtigere og mere enkelt at håndtere når der skal sejles næste sommer.

Har lige fået en pris på et cover, plus et nyt til foran. 11-12.000 for begge..., jeg var lige ved at dø...

Er det ikke ret nemt, at trække et stort stykke stof over båden, stramme det ud, markere hvor der skal være knapper. Så tage det af, skære det groft ud, banke knapper i, og få en systue til at sy kanten.

Er jeg helt gal på den, synes da det lyder ret simpelt, og ikke mindst, ikke i nærheden af 11.000...!


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Havne cover, hvor svært kan det være...
  • #1   23. dec 2016 Jeg fik en pris på et havne cover til min Searay, dog er det ikke en bowrider, men jeg fik en pris på godt 3000, så tror sku der er en som prøver at tage røven på dig.

  • #2   23. dec 2016 Ja, det er da noget helt andet, det virker næsten billigt, i hvert fald meget interessant smiley

    Det virker lidt som om det er noget billigere i Jylland, end her på djævleøen. Det er noget besværligt for mig at skulle køre frem og tilbage, så det kan være at jeg selv må i gang med stof og saks smiley


  • #3   23. dec 2016 Jeg købte et stykke lastbil presenning og monterede tryk låse i den. Knap 600.-

  • #4   25. dec 2016 Prøve at ringe til dem her. Husk at give os en tilbagemelding om deres pris tilbud.



    profilbillede
  • #5   25. dec 2016 Hej Kennet.

    Tak, jeg prøver at forhøre mig, vender tilbage med resultat af kontakten smiley

    Julehilsner herfra smiley


  • Mads O
    Mads O Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #6   25. dec 2016 Jeg er også lige med på en lytter. Har en bow-rider der også muligvis har brug for et havne-cover.

  • #7   26. dec 2016 Jeg er også med på en lytter...

  • #8   26. dec 2016 Nu kan jeg jo snart friste dem med noget mængde rabat smiley

  • #9   26. dec 2016 Min kæreste har syet en havne presenning til vores thundercraft og den kostede knap 1500 i materialer så hvis du har en kæreste eller sviger mor som kan sy så er det da nemt nok


    profilbillede
  • #10   26. dec 2016 Det kan være at det ender med, at jeg selv skal tage symaskinekortet, så kan jeg få en lille nebengesjæft smiley

  • #11   27. dec 2016 Tjaaa 11,000 er da helt sikkert PLAT og svindel
    Er det din båd med kalesche på eller er det bare en kalesche mage til den du gerne vil have

    Jeg kender 2 måske 3 heroppe i omegnen der kan lave den med det betinger jo nok at du kører båden herop til Hundested


  • #12   27. dec 2016 Det er meget tæt på som på billedet, dog skal det være noget strammere. Har et par stykker jeg også kontakter, så prislejet kan fastlægges mere præcist smiley

  • #13   27. dec 2016 Gg, ja... det på billedet ser sgu ikke for kønt ud....
    Den har nok været billig... man får hvad man betaler for.....


  • #14   27. dec 2016 Præcis smiley

  • #15   29. dec 2016 Hold da kæft hvor er i da bare nogle infame drengerøve at høre på
    Brian har åbenbart ikke nogen penge og jeg giver ham et råd men STRAKS skan der komme negative vibes ind fra andre som skal se ud som om de har masser af penge grrrr må jeres røv klø og jeres arme være for korte
    og jeg vil da lige tilføje at min havne presennning blev da fin da den blev færdig lige som min Summersport blev det da Susan havde syet nyt indtræk og sæder for og bag men HELT ærligt så syntes jeg da bare at du skal betale ved kasse 1 og lade være med at spørge om råd hvis du alligevel vil spille karl smart med mange penge som du jo helt klart ikke har og DW.Duck du har da SLET ikke en skid af have noget i når du ikke engang har råd til at have en båd selv skide snot skovl


  • #16   29. dec 2016 Øhhh Hasse, er det mig du snakker sådan til...?

  • #17   29. dec 2016 er det billedet af min havnepresenning DW.Duck taler om hvor du bekræfter så JA


  • #18   29. dec 2016 For det første, så har jeg ikke kommenteret på dit billede, men billedet jeg selv har lagt op, hvor der er et "havne cover" som JEG synes er for slapt. Jeg mener at et havne cover netop skal være stramt, da der ellers vil samle sig vand i midten. Har selv en kaleche som ikke er stram, med der er det jo heller ikke vigtigt på samme måde.
    For det andet, selvom ovennævnte nok giver dig en god forklaring, som forhåbentligt ændrer dit syn en smule, så tænk endelig ikke på min økonomi, jeg klarer mig, måske fordi jeg er økonomisk bevidst smiley
    Og fedt at blive kaldt en drengerøv, det varmer sq i en alder af 46, af hjertet tak smiley
    God dag, og tak for dine råd, tro det eller ej, de er altså med i bunken af gode ideer og forslag smiley


  • #19   29. dec 2016 OK hvis det er dit ejet billede du skriver om så har du da hermed min oprigtige undskyldning men der ser bare ud til at det er MIT billede som DW.Duck kommenterer og derfor gøg jeg op i det røde felt.
    MEEEN jeg syntes da at den sorte presenning ser ok ud men bare IKKE til 11,000 men en " havne presenning " behøver " da heller ikke at være nogen skønhedsåbenbaring da denne jo kun er til at holde båden tør ved opbevaring
    På et havne cover i denne størrelse vil der altid kunne ligge sne eller vand med mindre der kan sættes en stiver op nede fra


  • #20   29. dec 2016 Ro på bassemand......
    Hvem siger at jeg ikke har nogen båd?...
    Faktisk har jeg to stk, en sejlbåd og en fiskejolle....
    Og jo, jeg har skam noget at have min viden om kalecher osv. I!!!!
    Nu fik jeg lige set dit (Hasse) fotoalbum, med dit nye havnecover..... hvorfor ligger du ikke et billede op af det færdige cover???? Hvis det er blevet så godt...
    Forøvrigt så har jeg aldrig kommenteret andet end billedet trådstarter har lagt op!!! Ikke dit billede, Hasse....


  • #21   29. dec 2016 Nu går det for alvorligt løs, hvis den ellers udmærket tråd er nu er blevet til at sammenligne tissemand længde vil jeg gerne være med i kongurensen .....min er nemlig længer end alle jeres smiley (i vært fald når jeg selv måler den) smiley

    ok, helt seriøs lad os tage det helt roligt og kom tilbage til den gode nytårs humør.


  • #22   29. dec 2016 Spot on Kenneth, tror også vi er ved vejs ende, og alt godt herfra, TIL ALLE smiley

  • #23   6. jan 2017 Jeg fik lavet min hos http://www.gallo-kalecher.dk samme type båd som hasse's tror jeg gav 5000.. resultatet var perfekt!!

  • #24   6. jan 2017 Super Jens, dem prøver jeg også luge at kontakte. Fik den første pris i går på 10.500, ved ikke endnu om det var med/uden moms.

    Vender tilbage, tak for "fif" smiley


Kommentér på:
Havne cover, hvor svært kan det være...

Annonce