{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.127 visninger | Oprettet:

hvilket fladskærms tv anbefales ? {{forumTopicSubject}}

jeg har sidet og kigget lidt efter en fladskærm til båden, og tænkte at jeg lige ville spørge her på forummet hvad andre ville anbefale

det må max være 19 tommer og skal have indbygget dvd afspiller og må jo helst ikke bruge alt for meget strøm med hensyn til bateri på båd. min maxgræns af pris ligger ved de 2500.

er der nogen som har nogen erfaringer med hvad man kan anbefale der ?

på forhånd tak


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  hvilket fladskærms tv anbefales ?
  • #1   26. jul 2009 Jeg ville klart gå efter Denver de kan fåes i 19" med DVD indbygget og man kan tilkøbe et lille stik som kan sættes direkte i cigaret tænderen.

    Der er flere der har dem på tilbud Harald Nyborg og Bilka ved jeg har dem.


  • #2   26. jul 2009 Hov glemte lige, husk det skal være den model med DVB-T antene

  • #3   26. jul 2009 ok

    lyder ok, har også udenmærket erfaring med andre af denver's produkter, jeg har eksembelvis en dvd optager af denver og den optager og afspiller meget godt, den afspiller enda så godt at man ikke ser den frysning som mange andre dvd afspillere kommer med når der skiftes lag i dvden...


  • #4   26. jul 2009 ja det skal være med DVB-T antene
    og MPEG4 OG IKKE MPEG2


  • #5   27. jul 2009 er det den her version du tænker på ?

    jeg kan ikke se om den har dvb-t og mpeg4 ?

    http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2348&n=10


  • #6   27. jul 2009 Jeg ved det ikke HaraldN er dygtige til at skjule modellen

    Denver hedder noget med TFD-19xxDVBT så er det den rigtige


  • #7   27. jul 2009 Hej
    Jeg tror ikke den har indbygget tuner til den pris. Du skal se efter i Føtex de kører tilbud i denne uge med et 19 tommer Prosonic m/dvd og indbygget dvb-t og mpeg 4 tuner til ca 1900 kr. . Efter 2012 så vidt jeg husker udgår mpeg2 tuneren der skal det være mpeg4.
    Jeg har selv sådan et og det er et udmærket fjernsyn.


  • #8   9. aug 2009 Hej.
    Jeg købte det Prosonic fra Føtex på tilbud i foråret også til 1995.- det fungerer upåklageligt og der er udemærkede farver og det hele på selvom det er et lavpris TV, det kan varmt anbefales, det er korrekt at det SKAL være en mpeg4 tuner, vær lige opmærksom når du kigger rundt, for på mange er det deres dvd de reklamerer med som afspiller mpeg4 og det er ikke tuneren der er mpeg4.


Kommentér på:
hvilket fladskærms tv anbefales ?

Annonce