2.173 visninger
|
Oprettet:
hvilket fladskærms tv anbefales ? {{forumTopicSubject}}
jeg har sidet og kigget lidt efter en fladskærm til båden, og tænkte at jeg lige ville spørge her på forummet hvad andre ville anbefale
det må max være 19 tommer og skal have indbygget dvd afspiller og må jo helst ikke bruge alt for meget strøm med hensyn til bateri på båd. min maxgræns af pris ligger ved de 2500.
er der nogen som har nogen erfaringer med hvad man kan anbefale der ?
på forhånd tak
maj 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Både: 3 Emner: 1 Svar: 171
Der er flere der har dem på tilbud Harald Nyborg og Bilka ved jeg har dem.
maj 2005
jun 2009
Følger: 1 Både: 1 Emner: 4 Svar: 12
lyder ok, har også udenmærket erfaring med andre af denver's produkter, jeg har eksembelvis en dvd optager af denver og den optager og afspiller meget godt, den afspiller enda så godt at man ikke ser den frysning som mange andre dvd afspillere kommer med når der skiftes lag i dvden...
sep 2004
Følger: 1 Følgere: 8 Både: 2 Emner: 5 Svar: 224
og MPEG4 OG IKKE MPEG2
jun 2009
Følger: 1 Både: 1 Emner: 4 Svar: 12
jeg kan ikke se om den har dvb-t og mpeg4 ?
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2348&n=10
maj 2005
Denver hedder noget med TFD-19xxDVBT så er det den rigtige
sep 2004
Følger: 1 Følgere: 8 Både: 2 Emner: 5 Svar: 224
Jeg tror ikke den har indbygget tuner til den pris. Du skal se efter i Føtex de kører tilbud i denne uge med et 19 tommer Prosonic m/dvd og indbygget dvb-t og mpeg 4 tuner til ca 1900 kr. . Efter 2012 så vidt jeg husker udgår mpeg2 tuneren der skal det være mpeg4.
Jeg har selv sådan et og det er et udmærket fjernsyn.
nov 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Både: 3 Emner: 16 Svar: 31
Jeg købte det Prosonic fra Føtex på tilbud i foråret også til 1995.- det fungerer upåklageligt og der er udemærkede farver og det hele på selvom det er et lavpris TV, det kan varmt anbefales, det er korrekt at det SKAL være en mpeg4 tuner, vær lige opmærksom når du kigger rundt, for på mange er det deres dvd de reklamerer med som afspiller mpeg4 og det er ikke tuneren der er mpeg4.
hvilket fladskærms tv anbefales ?