{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bådkøb
  • #1   5. maj 2010 Det må være en "and" - V6 motorer er absolut pålidelige ligesom 4 cyl. og V8 motorer fra f.eks. Mercruiser.

    Du skal være opmærksom på følgende ved den omtalte motor:

    - Udstødningssystemet er IKKE fremtidssikret og der skal monteres et nyt. Dette koster ca. 10000,- + montering

    - Direkte kølede motorer har en begrænset levetid. Selvom båden er flot udvendig, kan motoren sagtens være aflivet.....

    Jeg ville kigge efter en anden båd...:):)



  • #2   6. maj 2010 Jeg synes at den ser fornuftig ud til pengene. Er den ferskvandskølet? Det ser sådan ud. Men for god ordens skyld skal du få lavet en kompressionstest af motoren og så sørge for at få en god lang testtur, med en længere periode ved fuld gas. Derved kan du se om kølesystem fungerer og om båden er sat rigtig op.

  • #3   6. maj 2010 Start med at finde ud af hvad du vil bruge båden til og hvor mange penge du vil bruge på det. Er det til stille sejlads, vandsport, weekendture, og hvor mange skal der være plads til. Skal du kun plane med båden med 6-8 mand i båden skal du have en V6 eller V8. Og skal den ligge fast i en havneplads eller er det med trailer? hvis ja hvad med bil og kørekort. Og hvor meget kan du selv lave hvis der er noget som skal serviceres. Jeg bruger min til både stille sejleds i feks. Silkeborg søerne og til vandsport. Det er med en 135Hk 4cyl. Volvo penta som dækker mit behov.

Kommentér på:
Bådkøb

Annonce