{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bådkøb
  • john b
    john b Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 14
    #1   3. jun 2014 Jaaa det er noget svært at sige kun baseret på de oplysninger du giver her.
    Hvordan er standen? Hvor mange timer har den sejlet. Hvordan er båden vedligeholdt? Der er mange faktorer der spiller ind.... Nogle billeder eller et evt link vil måske hjælpe på processen herinde smiley mvh


  • #2   3. jun 2014 Hej John
    Har ikke nogle billeder af selve båden, men har her et link til en fuldstændig magen til
    http://www.brugtebaade.dk/default.asp?Action=Details&Item=1028
    Den skulle ikke ha sejlet særlig meget de seneste år, og blev købt hos forhandler nogle år tilbage.
    Jeg synes selv hele sættet ser fornuftigt ud smiley
    Mvh Jesper


  • rasmus T
    rasmus T Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 63
    #3   3. jun 2014 det er en god pris og det er en gode båd

  • john b
    john b Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 14
    #4   3. jun 2014 Hvis båden er i nær samme stand som den i linket så er det en fin pris smiley
    Husk at medregne fremtidig brændstof forbrug.... Det gjorde jeg ikke!
    Fik et chok første gang jeg tømte min 100 liter tank på lidt over 5 kvarter!
    Hvis penge ikke er et problem så er der selvfølgelig ikke noget at spekulere over.
    Har bare set det 100 gange før at folk kaster penge i en speedbåd for så at opdage at en sådan maskine er noget tørstig....

    Jeg sejler med en 4,3 liters v6 med 210hk og den du kigger på er noget mindre i liter volumen men har stadigvæk 225hk så noget må den drikke....

    Igen dette er jo intet problem for den der har økonomien til at være ligeglad smiley
    Jeg er så bare ikke en af de mennesker desværre... Høhø!

    Men prisen virker meget rimelig synes jeg og det er en båd af rigtig god kvalitet....

    Pøjpøj med det!


  • #5   3. jun 2014 Mange tak for inputene. Jeg har fået lov at låne den i 7 dage, så vil jeg vurdere om brændstofforbruget er for højt smiley
    Mvh Jesper


  • john b
    john b Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 14
    #6   3. jun 2014 Det er en fin fordel for dig at teste den først. Så opdager du også hvis der er nogen skjulte funktionsfejl som eksempelvis først viser sig når motoren har kørt i nogle timer..... God tur smiley

Kommentér på:
Bådkøb

Annonce