{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

Så er båden vinter klargjort ! {{forumTopicSubject}}

Arh, så fik jeg lige sejlet sidste tur i år. Nu har jeg så lige brugt et par timer på at gøre den vinterklar, med koncervering af cylindere, karburatorer osv og nyt gearolie. Demontering af batteri, tank og sæder.

Så nu skal vinteren bare overståes så vi kan få lidt forår igen.

Hvornår plejer i at smide jeres båd i vinter hi ?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Så er båden vinter klargjort !
  • #1   14. okt 2006 Min er ikke endeligt smidt i hi endnu, men det plejer den nu ellers at være ved denne tid (nej, jeg er ikke en kælling, men min forsikring gælder kun til 15/9 smiley ). Men det har været et ualmindeligt godt efterår for os sejlere.

  • #2   15. okt 2006 Ja det må man sku sige det har været.. min blev også taget op idag.,

    Hvad har i for af projekter?


  • #3   16. okt 2006 Vores røg allerede op d. 17/9, men kun fordi vi havde en låneplads og den skulle leveres tilbage der. Af vinterprojekter skal vi have lavet hele kabinen om, nye tæpper, nyt inventar og nyt el med lamper og hele pivetøjet. Bliver fedt at komme rigtig igang med.

    Hvordan vinterklargører i jeres båd? Vores er en indenbords Mercruiser 5.0. Den er selvfølgelig kørt igennem med fersk vand og skal have en gang glycol. Men hvordan vinterklargør men cylindre og karburator?

    Mvh/Henrik


Kommentér på:
Så er båden vinter klargjort !

Annonce